Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@04:05:40 GMT

غیبت مشکوک تبریزی و یزدانی در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۶۷۰

غیبت مشکوک تبریزی و یزدانی در تمرین استقلال

همشهری آنلاین- بازیکنانی که در لیست ۱۸ بازی با ذوب آهن حضور ندارند، در سالن بدنسازی هتل محل اقامت استقلال زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کردند که فرهاد مجیدی هم در این جلسه تمرینی حضور داشت. عارف غلامی به همراه جوان هایی چون عظیم گوک، زکریا مرادی، امیرحسین کارگر و رضا آذری برای رسیدن به شرایط بدنی مطلوب در این تمرین حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سیاوش یزدانی و مرتضی تبریزی که برخلاف شیخ دیاباته و فرشید باقری مصدوم نیستند و در لیست ۱۸ نفره حضور ندارند در این تمرین غایب بودند.  

 دلیل غیبت این ۲ بازیکن مشخص نیست  چون هر دو به دلیل اینکه آماده نیستند توسط مجیدی از لیست خط خوردند و حضور غلامی هم نشان می دهد که این جلسه تمرین فقط مخصوص بازیکنان جوان نبوده است!   

کد خبر 486204 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور

شکست هادی وفایی پور برابر عظمت دولت بیکوف قزاق، باعث شد تا بار دیگر همه نظرها به حضور حسن یزدانی در المپیک 2024 جلب شود.

به گزارش طرفداری، درباره هادی وفایی پور خاص و پرعضله (موسوم به رونی کولمن) حرف و حدیث بسیار بود. برخی می گفتند اگر او به المپیک پاریس برود، دیوید تیلور را هم مغلوب می کند اما در آسیا برابر دولت بیکوفی که همیشه تسلیم حسن یزدانی است، 3-1 بازنده شد.

حالا همه نگاه ها متوجه حضور دوباره مردی است که در 9 سال گذشته 9 مدال طلای جهانی و المپیکی برای کشورمان به دست آورده است. حسن یزدانی در صورت پایان دوران مصدومیت و حضور روی تشک، قادر است حداقل یک مدال برای کشورمان بگیرد ولی با توجه به باخت وفایی پور برابر دولت بیکوف، حتی اگر یزدانی هم نرسد، وفایی پور دیگر گزینه مطمئنی نیست و برای این وزن باید روی کامران قاسمپوری حساب کنیم که در سالهای 2021 و 2022 در مسابقات قهرمانی جهان، عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

کشتی آزاد ایران که امروز تنها در 3 وزن سهمیه المپیک 2024 را دارد، برای موفقیت در وزن 86 کیلو تلاش بسیار دارد و امیدوار است تا بتواند در این وزن به طور قطعی مدال آبرومندی را در مسابقات کشتی آزاد المپیک پاریس به دست آورد و برای این آرزو دعا می کنیم. رحمان عموزاد و امیرحسین زارع تنها کسانی هستند که به طور قطعی در المپیک برای کشورمان روی تشک خواهند رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال