Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:02:00 GMT

کشف ۲ محموله چوب قاچاق در محور ماکو - بازرگان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۶۸۹

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی ماکو از کشف ۲ محموله چوب قاچاق در محور ماکو - بازرگان خبر داد.

سرهنگ حسین شهریار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این محموله‌های ۲۳ تنی که در ۲ دستگاه کامیون بارگیری شده‌بود، توسط ماموران انتظامی کشمش‌تپه در محور ماکو - بازرگان متوقف شد. 

وی اضافه کرد: بار این کامیون‌ها درختان زردآلو و سیب بود که در روستاهای اطراف ماکو بارگیری و صاحبان آن قصد داشتند آن را از طریق محورهای مواصلاتی به یکی از شهرهای شمال کشور برای تهیه چوب و کاغذ منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی ماکو بیان کرد: در این زمینه ۲ دستگاه کامیون ۱۸ چرخ توقیف و راننده آنها دستگیر و پرونده آن به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده‌است. 

سرهنگ شهریار همچنینی از کشف ۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک انبار غیرمجاز در یکی روستای این شهرستان خبر داد و گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق با جدیت ادامه می‌یابد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گفته وی سالانه در این منطقه بیش از ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق سوخت قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن چوب قاچاق در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: ماموران کلانتری شهر سفیدسنگ هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون ۹۱۱ مشکوک شدند، لذا پس از بررسی بیشتر، مشخص شد کامیون مورد نظر حاوی ۴ تن چوب قاچاق است.

سرهنگ جواد ابراهیمی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر . پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف ۴ تن چوب قاچاق در فریمان
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند