Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@09:17:14 GMT

نبرد کارکنان شهرداری تهران با ویروس کرونا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۷۰۳

نبرد کارکنان شهرداری تهران با ویروس کرونا آغاز شد

به گزارش ایرنا، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در اطلاعیه ای که امروز یکشنبه به همین مناسبت منتشر کرد، انجام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرداری تهران مورد تاکید قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است: «از آنجا که در بیماری های ویروسی همواره اصل بر پیشگیری است مدیریت شهری تلاش دارد تدابیر پیشگیرانه ای را برای کاهش شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان شهرداری و سایر شهروندان پیش بینی و اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا توصیه می شود همکاران گرامی ضمن تمرکز بر استمرار خدمت رسانی به شهروندان عزیز ، رعایت ضرورت های بهداشتی برای عدم ابتلا به بیماری ویروسی مذکور را در دستور کار داشته باشند.»

اطلاعیه تصریح کرده است: رسالت شهرداری تهران ارائه خدمت به شهروندان گرامی و یاری رساندن به آنها است و به یاری خداوند متعال و با همکاری کارکنان گرامی از این دوران گذار به سلامت عبور خواهیم کرد اما در عین‌حال اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی بخشی درست از یک‌سو و ترویج روحیه امید و همیاری و پرهیز از نگرانی‌های بی‌دلیل، کمک چشمگیری به همه ما در حل مساله است.

شهرداری تهران در همین راستا از ارائه آموزش های مجازی درباره مقابله با ویروس کرونا در سامانه جامع آموزش شهرداری تهران، به تعویق افتادن تمامی برنامه های جمعی چون همایش ها، کلاس های آموزشی و مسابقات ورزشی، ممنوعیت ثبت اثر انگشت کارکنان شهرداری تهران (از طریق پلمپ سامانه های ثبت تردد مبتنی بر اثر انگشت در ساختمان های شهرداری تهران) و ثبت تردد در هفته جاری توسط همکاران در پایان وقت اداری به صورت خوداظهاری و تایید مدیرمربوطه خبر داده است.

آموزش و فرهنگ سازی در بین مسئولان خدمات در شهرداری تهران، اقدامات ویژه نظافتی و بهداشتی از سوی پرسنل خدماتی شهرداری تهران، پیش بینی موارد ایمنی و بهداشتی در بخش حمل و نقل خودرو سرویس (خودروهای سواری و سرویس کارکنان)، تصمیم گیری برای پرسنل دارای بیماری های خاص، نصب محلول ضدعفونی کننده برای شست و شوی دستها در ورودی ساختمان های شهرداری تهران، نصب استندهای آموزشی در ساختمان های شهرداری در زمینه یادآوری نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا به کارکنان و مراجعین و نیز، اطلاع رسانی به کارکنان از طریق اتوماسیون اداری و پرتال شهرداری از دیگر برنامه های شهرداری پایتخت برای مقابله با کرونا اعلام شده است.

شهرداری تهران همچنین گفته است که دورکاری کارکنان نیز به صورت آزمایشی برای بخشی از همکاران در مناطق با تایید مدیر واحد انجام می‌شود.

شهرداری تهران بااحتساب شرکتها و سازمانهای تابعه بیش از ۶۸ هزار نیرو دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اثر انگشت بخش حمل و نقل خودرو شهرداری تهران ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمدباقر مهبودی با بیان اینکه احتمال انتقال این بیماری در هنگام ذبح دام نیز وجود دارد افزود: این بیماری، یک بیماری ویروسی مشترک بین انسان و حیوان است که ناقل آن کنه است.

وی گفت: به دلیل افزایش فعالیت کنه‌ها در فصول بهار و تابستان، خطر آلوده شدن دام‌ها به این ویروس و در نتیجه احتمال ابتلای انسان به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو افزایش می‌یابد.

مهبودی با تأکید بر اینکه کشتار دام‌ها، حتی دام‌های اهدایی توسط خیرین و نذورات باید در کشتارگاه و با رعایت مسائل بهداشتی انجام شود افزود: در زمان ذبح دام و تماس با لاشه آن و همچنین در زمان قطعه‌قطعه کردن گوشت، از وسایل حفاظت فردی بخصوص دستکش استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه انجماد گوشت بلافاصله بعد از ذبح، ویروس را از بین نمی‌برد، افزود: لاشه دام تازه ذبح‌شده باید حداقل به مدت ۲۴ ساعت در دمای یخچال نگهداری شود تا ویروس‌های احتمالی موجود در آن از بین برود.

کارشناس بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هشدار داد: در سفر به مناطق روستایی، از تماس با دام‌ها خودداری شود و همچنین از جدا کردن کنه‌ها از روی پوست دام‌ها و له کردن آنها با دست خودداری شود.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟