Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:45:24 GMT

زمین اسکیت در اغلب شهرهای استان قزوین ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۷۷۰

زمین اسکیت در اغلب شهرهای استان قزوین ایجاد شده است

عباس علایی مقدم روز یکشنبه در مجمع عمومی هیات اسکیت استان قزوین، افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ایجاد فضاهای اسکیت در شهرهای مختلف استان از قبیل آبگرم، آوج، دانسفهان و ... انجام شده است و باید با رایزنی برای رفع کمبودهای موجود در این زمینه اقدام نمود.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این سال‌ها حمایت بودجه‌ای خوبی از هیات اسکیت استان و شهرستان‌ها داشته اما هنوز خروجی مطلوب کسب نشده است و باید مسوولان هیات تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم گفت: رییس هیات استان و شهرستان‌ها باید در مناطق مختلف استان تلاش بیشتری برای علاقه مندان به اسکیت استان داشته باشند و با برنامه ریزی و رایزنی برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

علایی مقدم با گلایه از تعداد کم بیمه شدگان در این رشته ورزشی در استان، گفت: ۵۷۰ بیمه شده در رشته اسکیت مورد پسند اداره کل ورزش و جوانان استان نیست و باید مسوولان هیات به این موضوع توجه زیادی داشته باشند.

وی اضافه کرد: تامین سخت افزارها برای این رشته نیز یک مشکل رشته اسکیت است که باید فدراسیون برنامه ریزی و رایزنی لازم را در این زمینه با کارخانجات داشته باشد تا تولیدات آنها با تخفیف به ورزشکاران ارایه شود.

علایی مقدم با اشاره به حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات نشان دادند که یک بار دیگر پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و به دشمنان اجازه توطئه گری نخواهند داد.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: به جامعه ورزش استان توصیه می‌کنیم حتما در برنامه‌های تمرینی خود، موارد بهداشتی را رعایت کنند و از شست وشوی دست که نقش موثری در پیشگیری از این بیماری دارد غافل نشوند.

برچسب‌ها فدراسیون اسکیت وزارت ورزش و جوانان استان قزوین اسکیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت وزارت ورزش و جوانان استان قزوین اسکیت فدراسیون اسکیت وزارت ورزش و جوانان استان قزوین اسکیت علایی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی بعد از ظهر دوشنبه در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی در ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس گفت: ایجاد دانشکده علوم هسته‌ای با توجه به ظرفیت‌های این عرصه امری مهم و ضروری است.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر نقش مهم هوش مصنوعی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه بشری ورود کرده و نقش آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی جایگاه استان بوشهر با موقعیتی استراتژیک آن هوش مصنوعی را یکی از حوزه‌های مزیتی این عرصه دانست و تصریح کرد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه هوش مصنوعی و علوم داده شروع به کار کرده که امید می‌رود نتیجه آن ارتقا هوش مصنوعی در کشور و امنیت سایبری باشد.

کد خبر 6085770

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • عواملی که منجر به تشدید خسارات سیل در چین شده است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است