Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: میزان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد استان از ماهانه چهار میلیارد تومان به ۹ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، ماهانه به‌طور متوسط 9 میلیارد تومان وام اشتغال مددجویی در استان پرداخت‌ شده که بیش از سه میلیارد تومان بیشتر از سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از  180 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند افزود: امسال 180 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در آذربایجان غربی با اعطای تسهیلات یارانه‌ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارگران در کارخانه‌های استان مشغول به‌کار شدند.

سهندی تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح‌های این نهاد در راستای اشتغال مددجویان، جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی به منظور استفاده از مددجویان این نهاد است که در این خصوص وام 50 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به ازای هر مددجو تخصیص یا حق بیمه این افراد تا سه سال توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

60 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان بوشهر جذب شدافزایش میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد برای سیل‌زدگان جنوب کشور به 26 میلیارد تومانآغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند در مدارس و پایگاه‌های کمیته امداد

وی بیان کرد: این نهاد برای توسعه اشتغال مددجویان همه توان خود را به کار گرفته و علاوه بر جلب همکاری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، طرح‌های خوداشتغالی را نیز در کنار دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در دستور کار قرار داده است.

سهندی با اشاره  به تنوع مشاغل ایجادشده توسط مددجویان آذربایجان غربی، گفت: این تسهیلات بیشتر به مجریان طرح‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدماتی پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال آذربایجان غربی میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی