Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:48:39 GMT

تداوم عملکرد درخشان بی‌ام‌و در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۲۵

تداوم عملکرد درخشان بی‌ام‌و در سال ۲۰۲۰

شرکت آلمانی بی‌ام‌و به تازگی برآورد و اعلام کرده که عملکرد و میزان فروش بسیار خوبی در سال ۲۰۲۰ میلادی به ثبت خواهد رساند.

به گزارش ایسنا، بی‌ام‌و که بدون شک یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای خودرو در سراسر جهان به شمار می رود، با معرفی و عرضه مدل های جدید، اسپرت، لوکس و قدرتمند همواره نظر و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز موفق آلمانی بعد از انتشار گزارش های مالی اعلام کرده است که  سال ۲۰۱۹ میلادی را با رشد فروش ۴.۴ درصدی به پایان رسانده و با موفقیت سال گذشته را سپری کرده است.

این شرکت سال ۲۰۱۹ میلادی ۳۲۴ هزار و ۸۲۶ دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش رسانده و با پیشی گرفتن از بزرگترین رقیب خود یعنی مرسدس بنز، عنوان برترین خودروساز لوکس در این کشور را به خود اختصاص داد.  

حالا به نظر می‌رسد که بی ام و علاوه بر عملکرد موفقیت آمیز و درخشان در سال گذشته، برآورد و اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز شاهد رشد و افزایش در میزان فروش خود خواهد بود به گونه‌ای که از عملکرد سال ۲۰۱۹ نیز سبقت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بی ام و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان

 رئیس مدارس استعداد‌های درخشان استان همدان با بیان اینکه امسال برای مدارس سمپاد و نمونه دولتی یک آزمون برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند هنگام ثبت نام اولویت‌های خود را برای هریک از این مدارس مشخص کنند گفت: آزمون امسال با همکاری سازمان استعداد‌های درخشان و مرکز آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ساده دل با بیان اینکه شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع هفتم را داشتن تمام نمرات خیلی خوب در ترم پایان کلاس پنجم و ترم اول کلاس ششم و شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع دهم را داشتن معدل ۱۹ در ترم پایانی کلاس هشتم و ترم اول کلاس نهم عنوان کرد و افزود: دانش آموزان سمپادی هم که معدل آنها از ۱۸ پایین‌تر بوده برای ادامه تحصیل در مدارس سمپاد باید در آزمون شرکت کنند.

او تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در مدارس استعداد‌های درخشان امسال ۴۶۶ نفر در پایه‌ی هفتم و ۷۷۳ نفر در پایه‌ی دهم است و طبق آیین نامه مدارس سمپاد هر دانش آموزی که پذیرفته شود به دلیل مسائل مالی از تحصیل در این مدارس محروم نخواهد شد.

استان همدان در شش منطقه آموزشی دارای مدارس استعداد‌های درخشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • طلای جهانی دوباره پر کشید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • عطار نیشابوری را بهتر بشناسیم