Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@08:59:57 GMT

ویروس کرونا موزه‌ها را هم تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۵۳

ویروس کرونا موزه‌ها را هم تعطیل کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی، درباره تمهیدات این وزارتخانه با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: ما هم بر این اساس تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم و بازدید از موزه‌هایی که در استان‌های در معرض شیوع ویروس قرار دارند ممنوع است و هر استانی که وزارت بهداشت اعلام کند، موزه‌های تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تا پایان این هفته بازدید از موزه‌های 9 استان از جمله تهران، قم، گیلان و سایر استان‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کند ممنوع است و نسبت به تعطیلی این موزه‌ها نیز اقدام شده است.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

20 / 20 محمدرضا کارگر ویروس کرونا مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی‌ موزه ها تعطیلی موزه ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا کارگر ویروس کرونا موزه ها تعطیلی موزه ها موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست