Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدناصر میرمرسلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شکر ،برنج وارداتی ،شکر مورد مصرف موارد صنعتی و صنفی ،گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد قرمز از اقلام توزیعی است.

وی با بیان اینکه اقلام یاد شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چندمنظوره شهر توزیع می‌شود، اظهارداشت: قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم برنج خارجی هندی ۶۸ هزار ریال ، شکر مورد مصرف خانوار و صنعتی و صنفی هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال ،گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال و گوشت مرغ منجمد ۱۲۹ هزار ریال است وه مردم منطقه می‌توانند با مراجعه به محل‌های توزیع نسبت به خرید آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مجموع ۱۳۵ تن اقلام ضروری در حال توزیع ۳۵ تن برنج ، ۳۵ تن شکر خانوار ، ۳۵ تن شکر صنعتی و صنفی ، ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۵ تن گوشت سفیدمرغ منجمد است و در صورت نیاز بازار توزیع موادغذایی ضروری یارانه‌دار در خلخال ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار بمنظور جلوگیری از گرانفروشی در آستانه سال نو با همکاری نهادهای مربوطه تشدید در این شهرستان می‌شود، افزود: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان و گران‌فروشان بشدت برخورد شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رییس اداره صمت خلخال گفت: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف، کفش، دفاتر خدمات مسافربری، قالی‌شویی، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت و کالاهای اولویت‌دار طرح نظارتی ویژه نوروز  تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

میرمرسلی بیان‌کرد: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی از مهم‌ترین مواردی است که در این طرح بررسی و نظارت می‎شود.

وی با اشاره به اعزام گروه نظارت ویژه در شهر با بکارگیری بازرسان اتاق اصناف و همچنین بازرسان و ناظران افتخاری افزودد: شهروندان ، مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا شکر فروشگاه های زنجیره ای گوشت مسافران و گردشگران نوروزی یارانه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، تأمین بازار کالاهای اساسی با کمترین نوسان قیمتی ضامن امنیت غذایی است. پس از برخی سیاست گذاری‌های انجام شده در دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ سبب شد تا بستر نا به‌سامانی بازار گوشت قرمز رقم بخورد. این امر با حذف ارز ترجیحی از نهاده‌های دامی در اردیبهشت ۱۴۰۱ بیشتر خودش را نشان داد از این رو شاهد جهش نجومی قیمت گوشت قرمز در ماه‌های خرداد و تیر ۱۴۰۲ بودیم. در ادامه این امر دوباره در نیمه دوم سال نیز تکرار شد.

با تدابیر اندیشیده شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی واردات دام و گوشت انجام شد و اگر چه توزیع آن با صف طولانی همراه بود اما تا حدودی کمک به تأمین بازار کرد.

پیش از آغاز سال جدید، قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار درباره واردات گوشت قرمز به مهر گفته بود، با توجه به نیاز بازار روزانه به طور میانگین ۲۰۰ تن گوشت گرم وارد کشور می‌شود.

برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای امسال در حوزه تأمین کمبود بازار داخل و مدیریت نرخ این کالای پروتئینی چیست؟ علیرضا پیمان پاک با بیان اینکه بودجه ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است، اعلام کرده، تا پایان سال ارز مورد نیاز گوشت قرمز تأمین شده و تمام کمبود تولید گوشت قرمز از محل واردات جبران می‌شود.

وی یادآور شده، سال گذشته ۱۰۰ هزار تن گوشت منجمد و ۳۰ هزار تن گوشت گرم وارد شد اما برای امسال میزان واردات گوشت منجمد ۱۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد و حجم واردات گوشت گرم ثابت باقی خواهد ماند.

پیمان پاک با بیان اینکه افزایش واردات گوشت قرمز برای تأمین و تنظیم بازار است، یادآور شده، عمده واردات گوشت گوساله بوده که ۸۰ درصد پیش بینی شده و باقی گوشت گوسفندی است. ‌

کد خبر 6082657 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول