Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:25:39 GMT

در فارس ، داستان گویی جایگزین پیک نوروزی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۶۶

در فارس ، داستان گویی جایگزین پیک نوروزی شد

به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس برای نوروز سال 99 داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی توسط دانش آموزان ابتدایی جایگزین پیک نوروزی می شود.

محمد فیاض پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پیک نوروزی حذف خواهد شد و به جای آن طرحی اجرا می شود که طی آن دانش آموزان را با داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی آشتی بدهیم و محیطی شاد را برای کودکان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سه فعالیت داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی بیان کرد: دانش آموزان می توانند امسال در ایام تعطیلات کتابی را بخوانند و آن را خلاصه نویسی کنند و یا می توانند روایتگر یک داستان یا خاطره ای باشند، در شکل دیگر دانش آموزان می توانند داستانی را بنویسند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس افزود: قرار است امسال داستان گوها و داستان نویس هایی داشته باشیم که در آن خلاقیت، مهارت های دیداری و شنیداری دانش آموزان شکوفا شده است.

فیاض پور ادامه داد: این تصمیم در راستای استفاده بهینه از دوران کودکی و پرورش کودکان خلاق است.

انتهای پیام/9810004

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش کودکان دانش آموزان داستان گویی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند