Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بحث سلامت جامعه، وزیر بهداشت درخواست داشت که مراسم اعتکاف برگزار نگردد به همین دلیل و طی هماهنگی‌های انجام شده مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم اعتکاف بزرگ در شهر شیراز قرار بود پایان هفته جاری برگزار شود که در شرایط موجود این کار ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در پاسخ به شایعاتی در خصوص اعزام مبلغ‌هایی از قم به استان فارس طی یک ماه گذشته نیز گفت: هیچ‌گونه اعزام مبلغ طی یک ماه گذشته توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از استان قم به استان فارس نداشتیم.

کد خبر 4860835

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی فارس شیراز انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر گرگان شهرکرد قزوین بیرجند شیراز مراسم اعتکاف استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد