Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@14:10:36 GMT

مشاور شهردار در امور ایثارگران معرفی شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۷۱

مشاور شهردار در امور ایثارگران معرفی شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مشاور شهردار در امور ایثارگران از میان خودشان انتخاب شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ا یمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پس از فوت مرحوم طالبی در جایگاه مشاور شهردار در امور ایثارگران، این جایگاه خالی مانده که باعث گله‌مندی ایثارگران شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است مشاوری از جامعه ایثارگران برای این امر انتخاب شده و در انتصاب ایثارگران در بخش‌های مختلف شهرداری اهتمام بیشتری انجام شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پرداخت عیدی متعارف کارکنان شهرداری در بهمن‌ماه هرسال تصریح کرد: عیدی برخی کارکنان هنوز پرداخت نشده در حالی که چشم امید آن‌ها به عیدی و پاداش آخر سال است.

وی با تاکید بر اینکه گرفتاری قیمت‌های بالای آخر سال دارد نباید اثر منفی بر روحیه کارکنان شهرداری داشته باشد، خاطرنشان کرد: شاید پرداخت چند روز زودتر یا دیرتر پرداخت عیدی‌ها برای شهرداری تفاوتی نداشته باشد اما برای کارکنان اهمیت بالایی دارد.

زندآور خاطرنشان کرد: حقوق اسفندماه کارکنان شهرداری که در ۲۰ آن ماه باید پرداخت شود در سال ۹۶ به عصر روز ۲۸ اسفند موکول شد و دلیل آن را دوره گذار مدیریتی نامیدند اما اکنون با توجه به وضعیت پایدار شهرداری چنین بهانه‌هایی قابل توجیه نیست و معاون مالی و اقتصادی شهردار باید نسبت به آن اهمیت ویژه قرار دهد.

کد خبر 411856

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان ایثارگران حقوق کارمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام