Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:07:54 GMT

اعلام آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۹۷۲

اعلام آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت حامد نوری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به انضمام مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزاریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.

* در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

* با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت ۳۸ میلیون و ۳۶۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کد خبر 4860791

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپیدرود رشت تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان هزار ریال بابت هزینه دادرسی میلیون ریال بابت اصل خواسته باشگاه به پرداخت فدراسیون فوتبال پرداخت مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!

احسان پهلوان علیه پرسپولیس حکم گرفت.

طرفداری | کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 11 میلیارد و 380 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 434 میلیون و 147 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 4 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 19 میلیارد و 419 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 740 میلیون و 857 هزار و 740 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 5 میلیارد و 580 میلیون و 400 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید . همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 221 میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 175 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 121 میلیون و 126 هزار و 250 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد