Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام قدردانی آیت الله العظمی حسین نوری همدانی از ملت ایران درپی برگزاری باشکوه انتخابات دوم اسفندماه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از ذات اقدس حق و توجهات خاصه مولایمان حضرت بقیة الاعظم امام عصر عجل الله تعالی، مردم شریف و متدین و ولایتمدار ایران بار دیگر از امتحان دیگری سربلند بیرون آمده و دشمنان خود را ناامید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما نشان دادند با توجه به همه مشکلات خصوصاً معیشت و اقتصاد، پایبند نسبت به اصل نظام هستند و تبلیغات شبانه روزی معاندان و دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اثر نداشته است.

همانطور که در سخنان قبل از انتخابات عرض شد هیچگاه دشمنان ملت ایران اینگونه در مقابل ما صف آرایی نکرده بودند، لذا بر همگان خصوصاً مسئولان لازم است نسبت به این مطلب هوشیاری داشته باشند.

اینجانب ضمن تشکر از آحاد ملت شریف ایران بخاطر حضور در انتخابات از منتخبین مردم می‌خواهم تعهد، تدین، ولایت مداری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و خصوصاً خدمت به این مردم وفادار را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ خدمتی کوتاهی نکنند و در اولین فرصت برای حل مشکلات خصوصاً معیشت و اشتغال تدابیر لازم را داشته باشند.

توفیقات همه را از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 4860820

منبع: مهر

کلیدواژه: قم انتخابات 98 ایت الله نوری همدانی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر گرگان شهرکرد قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

سپاه پاسداران، پدیده ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک ِ انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین‌مدار ایران سربلند اسلامی است. این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.

ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت‌های چشم‍گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی  و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،  این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی  به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات  شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، خواستارم.

دیگر خبرها

  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • قدرت بازدارندگی ایران مانع تهاجم دشمنان است
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • سردار شکارچی: در صورت تهدید مرزها، درس بسیار بزرگی به دشمنان می دهیم
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات