Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیام خراسان با وجود اعلام رسمی فدراسیون همچنان از جدول رده‌‌بندی کنار گذاشته نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش فدراسیون والیبال اعلام کرد که باشگاه پیام خراسان از لیگ برتر حذف شد. گفته شد این باشگاه به رغم فرصت‌های متعدد داده شده از سوی فدراسیون، به تعهدات مالی خود عمل نکرد و به همین دلیل از مسابقات لیگ برتر والیبال، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنار گذاشته شد و نتیجه بازی‌های این تیم نیز از جدول مسابقات حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار این تیم با کاله در هفته هجدهم هم برگزار نشد و گفته می‌شود نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود آملی‌ها ثبت شده، اما نام تیم پیام همچنان در جدول رده‌‌بندی سایت فدراسیون به چشم می‌خورد. قرار بود امروز علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام برای حل مشکلات این باشگاه راهی فدراسیون شود که این اتفاق هم رخ نداد.

در شرایطی که فدراسیون رسما اعلام کرده بود که این تیم از لیگ برتر کنار گذاشته شده، تلاش‌های مدیرعامل پیام و البته چراغ سبز فدراسیون هم در نوع خود جالب توجه است که این امر هم در نهایت به سرانجام نرسید. به نظر می‌رسد نهایتاً تا فردا نام تیم پیام برای همیشه از جدول سایت فدراسیون حذف خواهد شد؛ البته این موضوع در شرایطی اتفاق می‌افتد که مسئولان فدراسیون سر حرف خود بمانند و بازهم مسیر رایزنی را برای مشهدی‌ها باز نکنند.

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این موضوع اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه پیام شب گذشته با من تماس گرفت و گفت امروز به فدراسیون خواهد آمد تا مشکلات را حل کند، اما این موضوع هم محقق نشد. داورزنی با وجود بیماری که داشت، امروز به فدراسیون آمد، اما شیخ‌الاسلامی بازهم به وعده خود عمل نکرد.

وی درمورد اینکه چرا سایت فدراسیون اعلام کرد که این تیم حذف شده، اما همچنان طرفین در حال رایزنی هستند، تصریح کرد: من مسئول خبرهایی که بقیه می‌زنند، نیستم. هر تیمی حق دارد یک بار در مسابقات حضور پیدا نکند، اما وقتی این موضوع به عدد 2 برسد، آن تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد. ما به باشگاه پیام اعلام کردیم که مشکلاتی دارد و باید آنها را حل کند که این اتفاق رخ نداد. به احتمال فراوان این تیم فردا از جدول رده‌‌بندی لیگ برتر حذف خواهد شد.

به هر حال و با این شرایط باید منتظر ماند و دید که چه زمانی نام پیام به دلیل عدم انجام تعهدات مالی رسماً از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهید خراسان کنار گذاشته باشگاه پیام لیگ برتر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به رده سوم جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896471

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی