Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های هندبال زاگرس اسلام آبادغرب و نفت و گاز گچساران در حالی با یکدیگر مسابقه می دهند که هردوی آنها نیاز مبرمی به پیروزی و کسب امتیازات کامل این دیدار دارند.

تیم هندبال زاگرس به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته در رقابت های امسال نتوانست موفقیت های خود را تکرار و از میان هشت تیم راه یافته به مرحله دوم در رده پنجم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم اسلام آبادی نتیجه هر دو مسابقه گذشته خود در دور دوم را به مس کرمان و سپاهان اصفهان واگذار کرد از این رو با همه توان باید برای پیروزی در این دیدار تلاش کند.

تنها با هدف پیروزی به مصاف نفت و گاز می رویم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه حساسی با تیم نفت و گاز گچساران داریم و بازیکنان با درک اهمیت این دیدار تنها با هدف پیروزی به مصاف میزبان خود خواهند رفت.

سجاد اعظم با بیان اینکه بازیکنان تیم زاگرس از وضعیت آمادگی خوبی برخوردارند، گفت: تمرینات تیم در روزهای اخیر به صورت مرتب پیگیری و مشکلی برای دیدار برابر نماینده گچساران نداریم.

وی ادامه داد: تیم های حضار در دور دوم همه آماده و از بازیکنان خوبی برخوردارند و کسب پیروزی واقعا کار سختی است چرا که اکثر دیدارها بسیار نزدیک دنبال می شود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: با این حال بازیکنان ما به دلیل موقعیتی که در جدول دارند برای اینکه بتوانند به رده های بالاتر صعود کنند چاره ای جز پیروزی مقابل نفت و گاز ندارند.

اعظم در پایان گفت: به جز یک مصدوم خوشبختانه بقیه بازیکنان خود را برای مسابقه برابر نفت و گاز گچسازان در اختیار داریم و با همه توان برای پیروزی تلاش می کنیم.

مسابقه تیم های هندبال نفت و گاز و زاگرس اسلام آبادغرب عصر امروز (یکشنبه – ۴ اسفند) در گچسازان برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان جدول مس کرمان نفت و گاز تیم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زاگرس اسلام آبادغرب نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم