Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@15:41:24 GMT

مدارس استان یزد تا آخر هفته جاری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۰۸۸

مدارس استان یزد تا آخر هفته جاری تعطیل شد

محسن گلستانی فر دقایقی پیش به ایرنا گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی نمودن کلیه مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس استان در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام می شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا یزد هفته استان مدارس تعطیل انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند

رئیس انجمن مس ایران و رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، با انتقاد از پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه، گفت: با این رویه، ۴ روز را برای ارتباط با شرکای خارجی از دست خواهیم داد و این سیاست غلط خسارات زیادی به صادرات و واردات ما وارد خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران، گفت: هماهنگ شدن تعطیلات پایان هفته ایران با کشور‌های دیگر، به افزایش صادرات و پررنگ‌تر شدن حضور ما در بازار‌های جهانی منجر می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر تعطیلی پنجشنبه در کشور، ادامه داد: هدف از نام‌گذاری سال، تلاش برای افزایش رشد اقتصادی است که این امر نیز مستلزم افزایش تعاملات ما با دنیای خارج است؛ هماهنگ شدن تعطیلات پایان هفته ما با کشور‌های دنیا همچون برداشته شدن تحریم‌ها و برقراری روابط مالی با کشور‌های مختلف، بستر را برای افزایش صادرات فراهم می‌کند.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگاني ایران با تأکید بر اینکه این هماهنگی ارتباط ما را با دنیا افزایش خواهد داد، افزود: بسیاری از کشور‌ها حتی کشور‌های مسلمانی مثل ترکیه و آذربایجان، شنبه و یکشنبه تعطیل هستند و این امر منافاتی با مناسک عبادی روز جمعه نیز ندارد؛ ما می‌بینیم که در این کشور‌های مسلمان نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم هم شرکت می‌کنند. 

وی گفت:کشور‌های دیگر مثل قطر و عمان نیز جمعه و شنبه را تعطیل هستند که در نتیجه ارتباطشان با دنیا دو روز قطع است.

شکوری ادامه داد: متأسفانه معلوم نیست با چه تدبیری نمایندگان مجلس، پنجشنبه را به جای شنبه در کشور ما به عنوان دومین روز تعطیل اضافه کرده‌اند؛ هدف این است که از خلال این تغییرات، شرایطی ایجاد شود که ارتباط ما با دنیا افزایش یابد. در حالی که با تعطیلی پنجشنبه، ارتباط ما با دنیا ۴ روز قطع می‌شود.

وی با اشاره به اظهار نظر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در هر جایی و هر زمانی می‌توان با کشور‌های دیگر ارتباط داشت، بیان کرد: حتی اگر فرض کنیم که این اظهار نظر درست است باز هم برای این موضوع ما نیاز به زیرساخت‌های ارتباطی داریم؛ وقتی اپلیکیشن‌های شناخته‌شده دنیا در کشور ما فیلتر است و یا سرعت اینترنت تا حد قطعی کاهش پیدا می‌کند، چطور می‌توان درباره ارتباط با کشور‌های دنیا از طریق شبکه‌های اجتماعی داخلی مثل «بله» سخن گفت.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، افزود: با همه این مشکلات اتفاقاً ما سعی کردیم ارتباط خود را با شرکای خارجی‌مان در بستر شبکه‌های اجتماعی حفظ کنیم؛ در موارد زیادی نیاز است که مستنداتی را بفرستیم و گزارش‌هایی را دریافت کنیم که حتی اگر به صورت مجازی انجام شود باز هم آن‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند.

شکوری بیان کرد: در حال حاضر روابط بانکی ما با دنیا قطع است، اما اگر این روابط برقرار شود، در این صورت آن‌ها روز پنجشنبه و یا جمعه منتظر هستند برای طرف‌های خود در ایران آل سی باز کنند و یا حواله پولی ارسال کنند، اما با بسته بودن بانک‌های ما چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

او اینکه بسیاری از مجوز‌هایی که برای صادرات محصول نیاز است در روز‌های تعطیل صادر نمی‌شوند، تأکید کرد: با این رویه، ۴ روز را برای توسعه صادرات از دست خواهیم داد و این سیاست غلط خسارات زیادی به صادرات و واردات ما وارد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟