Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بحث سلامت جامعه، وزیر بهداشت درخواست داشت که مراسم اعتکاف برگزار نگردد به همین دلیل و طی هماهنگی‌های انجام شده مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم اعتکاف بزرگ در شهر شیراز قرار بود پایان هفته جاری برگزار شود که در شرایط موجود این کار ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در پاسخ به شایعاتی در خصوص اعزام مبلغ‌هایی از قم به استان فارس طی یک ماه گذشته نیز گفت: هیچ‌گونه اعزام مبلغ طی یک ماه گذشته توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از استان قم به استان فارس نداشتیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس استان قم تبلیغات اسلامی استان قم وزیر بهداشت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره دیار علویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های استان توسط گروه‌های جهادی پیش‌بینی شده است.

او افزود: بیش از ۳۲۵ برنامه از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه‌ها در ۲۲شهرستان استان در ۳بخش فرهنگی، هنری و رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

آهنگر با اعلام اینکه متولی اجرای برنامه جشنواره علوی در سواحل و تفرجگاه‌ها سپاه کربلا مازندران است، از برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و این اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی ایستگاه‌های افطاردهی ساده، جام رمضان با دو ورزش فوتسال و کشتی، ایستگاه سلامت در کنار ایستگاه‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: دربحث اقامه نماز روحانیون به تمام شهرستان‌ها، سواحل، تفرجگاه‌های استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

او گفت: نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی، سوغات و مشاغل خانگی در سطح استان با همکاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری‌های استان برپا شد.

آهنگر همچنین به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در بسیاری از ورودی‌های استان همچون چالوس، آمل، قائم‌شهر، رامسر و گلوگاه اشاره کرد و افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی، کتاب، مراسم نوروزخوانی و نصب المان‌های ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود