Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:57:51 GMT

واکنش جالب ونگر به احتمال رکوردشکنی لیورپول

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۱۷۲

واکنش جالب ونگر به احتمال رکوردشکنی لیورپول

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تمایل چندانی ندارد رکورد فوق العاده اش توسط لیورپول شکسته شود.


به گزارش "ورزش سه"، فصل 04-2003 بود که آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر در اوج قرار داشت و موفق شد با ثبت رکوردی خیره کننده، بدون پذیرش حتی یک شکست فصل را تمام کرده و با اقتدار تمام فاتح لیگ برتر شود. این رکورد فوق العاده حالا در تیررس یورگن کلوپ و لیورپول قرار دارد و آنها اگر در 12 بازی باقیمانده مغلوب نشوند، تبدیل به دومین تیمی خواهند شد که بدون شکست موفق به کسب قهرمانی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی که خیلی باب میل آرسن ونگر نیست و البته او لیورپول را لایق چنین دستاوردی می داند.

 

 

آرسن ونگر گفت: "ممکن است این فصل چنین اتفاقی رخ داده و لیورپول فصل را بدون شکست تمام کند. من لزوما علاقه ای به رخ دادن چنین اتفاقی ندارم، شما همیشه علاقمند هستیئد تنها خودتان باشید که کاری خاص و ویژه را انجام داده اید، اما من اگر خودم نتوانم چنین کاری بکنم و دیگران موفق به انجام آن شوند، رقیب را مورد ستایش قرار خواهم داد.

 

همیشه امکان دارد تیمی با رکورد شما مساوی کرده یا حتی رکوردی بهتر از آن به ثبت برساند، اما شما علاقمندید حداقل آن تیم لیاقت رسیدن به چنین دستاوردی را داشته باشد. لیورپول تا همینجای فصل نیز فوق العاده عمل کرده است، آنها فصل گذشته نیز فقط در یک دیدار مغلوب شدند و امسال که هنوز این اتفاق رخ نداده است، بنابراین ثبات فوق العاده ای که لیورپول در نتیجه گیری نشان داده، موید آن است که آنها شایستگی حضور در چنین جایگاهی را دارا هستند."

آرسن ونگر (سرمربی) یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسن ونگر سرمربی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول آرسنال فوق العاده آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل

قائمیان افزود: برای اینکه رژیم صهیونیستی تنبیه شود ما یک اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم؛ این عملیات برای ملت ایران باعث سربلندی شد.

به گزارش فارس، این بازیگر ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن داری در مسائل بین‌المللی و تعرضاتی که صورت گرفته است حتی در دفاع مقدس که پیش آمده بود دفاع کنیم.

قائمیان اظهار کرد: در رابطه با مسئله‌ای که کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم یک رژیم غاصب و کودک‌کش قرار گرفت وظیفه ما این بود که آن‌ها را به اصطلاح آقا تنبیه کنیم و در نتیجه یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم.

وی عنوان کرد: من می‌خواهم این را بگویم و همه باید این را بدانند که ما حمله نکردیم، ما در حقیقت تنبیه کردیم؛ قانون اساسی ما این را بیان کرده است که ما در مقابل حمله بیگانگان باید ایستادگی کنیم؛ ما حمله نکردیم ما با درایت و مدیریت سعی در مقابله کردیم.

این بازیگر گفت: اصول جنگ این است که در ان باید یا کشت و کشتار شود یا از ادامه آن جلوگیری شود؛ ما تلاش کردیم تا این اتفاق را به جهانیان گوشزد کنیم و بگوییم اقتدار ما همیشه وجود دارد و به‌عنوان یک ایرانی و کشوری که مقتدر است ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگی فرو رفته است؛ آن‌ها نمی‌توانند به جهانیان بگویند که ایران در خاورمیانه به‌عنوان یک حاکمیت بزرگ خود را به رخ کشیده است.

قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی به تدبیر و مدیریت حضرت آقا، نظامیان و این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این بازدارندگی برای همه کشور‌هایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند درس بزرگی باشد

دیگر خبرها

  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن