Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:14:36 GMT

منتخبان مردم پیگیر مطالبات رهبری باشند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۱۹۵

منتخبان مردم پیگیر مطالبات رهبری باشند

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار فاطمه محمدبیگی و لطفا الله سیاهکالی مرادی منتخبان مردم در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز با وی با عرض تبریک به این 2 نفر، گفت:همه کارها باید برای کسب رضای خدا باشد و اگر مسیری جز جلب رضای الهی را دنبال کنیم، در دنیا و آخرت از خسارت دیدگان خواهیم بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: آنهایی که بر اساس ایمان و تقوا از یکدیگر حمایت می‌کنند و به نتایج خوبی می‌رسند، در قیامت نیز سربلند خواهند بود اما کسانی که بر خلاف مسیر دستورات الهی با یکدیگر دوستی و رفاقت می‌کنند، در قیامت پشیمان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی‌های سیاسی فریب شان نمی‌دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می‌گیرند، خدا را فراموش نمی‌کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کارهای خود را پیش می‌برند.

آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه وحدت همواره پیروز است،اظهار داشت: باید همواره تلاش کنیم تا «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» را محور قرار دهیم و وحدت‌های مورد تأیید دین شکل دهیم و بدانیم که وحدت همیشه پیروز خواهد بود.

وی خطاب به منتخبان مردم استان گفت: لازم است نشست های جدیِ هفتگی با فرهیختگان و متفکران استان برگزار کنید تا با استفاده از فکر و اندیشه فرهیختگان کارها را پیش ببرید و اگر این گونه عمل کنید قطعاً خدمات اثرگذارتر و برنامه‌های کاراتری خواهید داشت.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهم ترین سرمایه‌ی مسوولان برای خدمت به مردم محسوب می‌شود و همواره می‌باید تلاش کنید تا با تکیه بر این ویژگی‌ها کارهایتان را پیش ببرید و بدانید همه عزت‌ها نزد خداست و جز خدا از هیچ کس و هیچ چیز عزت نخواهید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: غیر از خدا کسی در عالم نمی‌تواند اثرگذار باشد و اگر مسئولان می‌خواهند اثرگذار باشند می‌باید با قرآن انس پیدا کرده و از آن اثرپذیری داشته باشند تا بتوانند در مسیر اثرگذاری موفق عمل کنند و گره مشکلات را باز کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید با جدیت پیگیر مطالبات رهبری باشند، گفت: ایمان، تقوا، شجاعت، حریت و بصیرت خواست رهبری از نمایندگان است و این شاخصه‌ها باید در اولویت نمایندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر پیگیری مطالبات مردم نیز تأکید کرد و اظهار داشت: مطالبات مردم و رهبری همواره در یک راستا قرار دارد و همانطور که مردم بهبود شرایط اقتصادی را مطالبه می‌کنند، رهبری نیز تقویت اقتصاد مقاومتی را از مسئولان می‌خواهند و می‌باید با جدیت بیشتری این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: باید کرامت کاندیداهای دیگر و کسانی که برای سایر کاندیداها دوندگی کردند، حفظ شود و لازم است منتخبان با نامزدهای انتخابات دیدار کرده و به آن عزیزان نیز خداقوت بگویند چرا که همه با هم شور انتخاباتی را ایجاد کردند و در نهایت حماسه ملی دیگری خلق شد.

مردم به گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت اعتماد کردند

فاطمه محمدبیگی نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که راه انقلاب همواره با استواری ادامه دارد و خداوند را شاکر هستیم که گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با طرح و برنامه برای پیگیری دغدغه‌های مردم به میدان خدمت وارد شده‌ایم، تصریح کرد: ما از مردم آمده و با مردم حرکت کرده‌ایم و امیدواریم با طرح‌ها و برنامه‌هایی که داریم با جدیت دغدغه‌های مردم را دنبال خواهیم کرد تا امید و رضایت‌مندی را در جامعه ارتقا دهیم.

تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد

لطف‌اله سیاهکلی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار اظهار کرد: باید امید را در مردم تقویت کنیم زیرا آن چه باعث بقای نظام و جامعه می‌شود، امید است و نباید کارهایی انجام شود که امید مردم به یأس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: باید به اصول اول انقلاب که همان ساده‌زیستی، تلاش بی وقفه و دوری از اشرافی گری است، بازگردیم و جامعه امروز نیازمند این معنا هست.

برچسب‌ها امام جمعه قزوین نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استان قزوین امام جمعه قزوین استان قزوین آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسؤولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است و شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسؤولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران، چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسائلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.

تهیه کنندگی این برنامه را «محمود رحمتی» و اجرای آن را «مهدی لطفی» برعهده دارد و بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای «شهریار سروری» روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6088681

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران