Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کوروش عزیزی اعلام کرد: با توجه به ورود بیماری کرونا ویروس جدید در کشور و ابتلا تعدادی از هموطنان، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح کشور، کلیه جشن ها، گردهمایی ها، همایش ها و فعالیت های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا اطلاع ثانوی لغو و تعطیل اعلام می گردد.

وی با اشاره به لغو برگزاری المپیاد ورزش های همگانی کشور که قرار بود بزودی در خزرآباد ساری برگزار گردد، تمامی فعالیت های ورزشی دانشگاه همانند استفاده از استخر مجموعه ولایت و نیز سالن های ورزشی متعلق به این دانشگاه   غیر فعال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، ضمن اعلام لغو اردوهای جهادی این دانشگاه، ادامه داد: وضعیت برگزاری اردوهای راهیان نور که هر ساله در آستانه سال نو برگزار می گردند نیز پس از انجام هماهنگی های لازم با وزارت متبوع اعلام خواهد گردید.

عزیزی بر دائر بودن کلاس های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید نمود و گفت: اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی و یا ادامه برگزاری کلاس های آموزشی این مرکز آموزش عالی بر عهده معاونت آموزشی دانشگاه بوده و طبعا در صورت لزوم، این معاونت، اطلاع رسانی های لازم را از طریق مجاری و کانال های رسمی، انجام خواهد داد.

او افزود: بدیهی است که ارائه کلیه خدمات خوابگاهی، تغدیه، ایاب و ذهاب و رفاهی دانشجویان، همانند گذشته و بر روال عادی خود ادامه داشته و هیچ خللی بر ارائه این خدمات وارد نمی باشد.

معاون فرهنگی وامور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام برگزاری نشست فوق العاده مدیریت بحران کرونا ویروس در این معاونت، از کلیه مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه خواست تا با حفظ آرامش و تعامل مضاعف، اخبار، گزارشات و اطلاعات لازم را صرفا از طریق مبادی رسمی و کانال های شناسنامه دار این دانشگاه دنبال نمایند.

دکتر  عزیزی تاکید کرد : دانشجویان، امانت ارزشمند و گرانبهای خانواده ها در نزد ما می باشند و تمامی این اقدامات جنبه پیشگیرانه داشته و تا کنون هیچ گزارش رسمی مبنی بر وجود موارد بیماری در اماکن دانشگاه واصل نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آموزش عالی اردوهای راهیان نور علوم پزشکی کلاس های آموزشی ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود