Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-30@03:29:58 GMT

تعویق چند برنامه کتاب و ادبیات

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۲۷۶

تعویق چند برنامه کتاب و ادبیات

برگزاری چند برنامه در حوزه کتاب و ادبیات به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط‌ عمومی موسسه شهر کتاب، نشست‌های این موسسه در روزهای دوشنبه (پنجم اسفند)، سه‌شنبه (ششم اسفند) و چهارشنبه (هفتم اسفند) به تعویق افتادند.

در متن روابط عمومی موسسه شهر کتاب در این‌باره آمده است:

«با سلام و احترام

با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پرهیز از حضور در تجمعات و نشست‌های گروهی، نشست‌های مرکز فرهنگی شهرکتاب در روزهای دوشنبه پنجم اسفند و سه‌شنبه ششم اسفند و درس‌گفتار شمس تبریزی در روز چهارشنبه هفتم اسفند برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین مراسم پایانی نهمین دوره‌ «جایزه ادبی هفت اقلیم» به تعویق افتاد.

طبق اعلام دبیرخانه‌ جایزه، اختتامیه نهمین دوره‌ جایزه ادبی هفت اقلیم که قرار بود روز چهارشنبه (هفتم اسفند) برگزار شود، جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به تعویق افتاد.
زمان جدید اختتامیه متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاوه‌ بر این، جلسه کارگروه داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز لغو شد. در متن اطلاعیه تعویق این جلسه که از سوی این انجمن منتشر شده آمده است:

با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پرهیز از حضور در تجمعات و نشست‌های گروهی، جلسه کارگروه داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در روز یکشنبه چهارم اسفند برگزار نمی‌شود.

همچنین جلسه ادبی «گروه شعر معاصر» که چهارشنبه‌های اول هر ماه برگزار می‌شود، این چهارشنبه (هفتم اسفندماه) برگزار نمی‌شود. 

فرهاد عابدینی، مسئول «گروه شعر معاصر» با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری دیگر ما نیز جلسه را فعلا این هفته تعطیل کردیم. اگر تا هفته بعد وضعیت بهتر شود، جلسه طبق روال معمول خود برگزار خواهد شد. 

علاوه‌ بر این، زمان برگزاری مراسم پایانی «نوزدهمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور» نیز به تعویق افتاد. 
بنا بر گزارش دبیرخانه این جشنواره، با توجه به شرایط بهداشتی پیش‌آمده و ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و تأکید بر خودداری از اجرای مراسم گروهی، مقرر شد مراسم پایانی «نوزدهمین جشنواره ادبی شهید غنی‌پور» که قرار بود در روز دوشنبه (۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸) برگزار شود، به فرصت مناسب دیگری موکول شود. زمان برگزاری این مراسم متعاقباً اعلام خواهد شد. 

مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری هم در پیامی از لغو تمامی برنامه‌های مرکز آفرینش‌های ادبی تا پایان هفته جاری به دلیل «شیوع بیماری همه‌گیر کرونا و برای حفظ سلامت هنرجویان و ادب‌دوستان» خبر داد. 

این گزارش به‌روزرسانی می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس برنامه ادبی تعویق افتاد ویروس کرونا هفتم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام حسینی در گفتگوی خبری سیما، گفت: امسال در حدود ۲۰ نفر از روحانیون برای تبلیغ در ماه رمضان به کیش سفر کردند و همراه با ائمه جماعات مساجد در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی در مراکز تفریحی و بازار‌ها و اقامه نماز جماعت، گفت: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و کارگاه‌های مشاوره در کشتی یونانی، اسکله تفریحی و کمپ گردشگری مصلی با حضور روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر مساجد کیش، مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ها از ساعت ۲۲ با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مراسم قرآن به سر و عزاداری شهادت امام علی علیه السلام برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مراسم مرکزی کیش نیز در مصلی از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نهاد امامت جمعه کیش، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک و حجت الاسلام و المسلمین صادقی واعظ، سخنرانان لیالی قدر در مصلی کیش هستند.

حجت الاسلام حسینی گفت: سید مهدی میرداماد و سید جواد هاشم زاده نیز مداحی مراسم را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه همنوایی الغدیر تهران نیز در مراسم احیای لیالی قدر مصلی برنامه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در صحن داخلی مصلی، قسمتی با نام حسینیه کودک آماده شده است تا خانواده‌های دارای فرزند بتوانند در آرامش کامل مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار کنند و از برنامه‌های مصلی کیش بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید از توهین به حرفه پرستاری در برخی فیلم و سریال‌ها
  • برنامه شب‌های قدر در حسینیه سنندج اعلام شد
  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم