Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، چهار آتش‌نشان به دنبال آتش‌سوزی روز گذشته یک واحد تجاری (پاساژ ابراهیمی) واقع در خیابان بازار بابل در استان مازندران مصدوم شدند.

مازیار حسنی (مدیرعامل آتش‌نشانی بابل) در مورد وضعیت مصدومان این حادثه اعلام کرد: ۴ آتش‌نشان مصدوم شدند که۲ نفر از آنها به خاطر ضرب‌دیدگی دست و پا و ۲ نفر دیگر نیز به دلیل مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مصدومیت آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار اعلام کرد: حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی حدود ساعت ۱۸ دیروز با تماس اهالی محله بهاران سبزوار به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد که آتش نشانان  بلافاصله از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

عباس معصومی به خبرنگاران افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه با حضور اهالی در منزل، بلافاصله کار جست و جو، تهویه و اطفای حریق را بطور همزمان آغاز کردند.

وی گفت: با خاموش کردن آتش و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، این عملیات پایان یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار گفت: کارشناسان در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند  که خسارات زیادی را به این منزل مسونی وارد کرد.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعال و ایستگاه ششم این شهر نیز در حال اجرا است.

سبزوار در  غرب خراسان رضوی  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان