Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعزام دانشگاهیان به عتبات با توجه به مباحث مربوط به کرونا و بسته شدن مرزها گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان طبق برنامه ریزی های اولیه که انجام داده بود، تا روز گذشته باید ثبت نام خود را انجام می داد که این مهلت را تا آخر وقت امروز یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا قرعه کشی عتبات دانشگاهیان انجام می شود

وی ادامه داد: فردا دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ قرعه کشی عتبات دانشگاهیان انجام می شود و برگزیدگان معرفی می شوند، ما طبق روال کار خود را انجام می دهیم، البته تابع شرایط هستیم و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می دهد، ما نمی توانیم کار را تعطیل کنیم، این موج دانشگاه ها را تعطیل کرده، ادارات را تحت تاثیر قرار داده و در مرزها ممکن است محدودیت تردد را داشته باشد ولی اعزام ما مشروط به فراهم بودن شرایط است.

رئیس ستاد عمره و عتبات  دانشگاهیان افزود: قبل از بحث کرونا با توجه به شرایط کشور عراق، اعلام کرده بودیم ما ثبت نام خود را انجام می دهیم تا از برنامه عقب نمانیم و اگر شرایط اعزام مهیا بود که این کار انجام می شود، انشاالله شرایط مهیا شده و امکان تشرف فراهم می شود ولی اگر شرایط به گونه دیگری بود و اعزام ها با تاخیر مواجه شد، اطلاع رسانی می کنیم و زمانی که امکانش باشد اعزام ها صورت می گیرد.

ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات

وی ادامه داد: تا امروز حدود ۲۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند درصورتی که امکان اعزام دانشگاهیان دراین دوره تقریبا ۶ هزارنفر است.

حجت الاسلام مطهری پور افزود:  علاوه بر ثبت نام در سامانه برخی دانشگاه ها هم درخواست هایی برای اعزام دارند که باید برای آنها نیز برنامه ریزی شود.  در این دوره دانشجویان متأهل بیشترین متقاضیان سفر بوده اند و حدود ۱۵۰ کاروان از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که ۱۱۰ کاروان آن به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی مشرف خواهند شد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

وی یادآورشد: دانشگاهیان کشور برای ثبت نام تا پایان امروز، ۴ اسفندماه، فرصت دارند تا به پایگاه اطلاع رسانی www.labbayk.ir مراجعه و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

کد خبر 4860662 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاهیان ستاد عمره و عتبات دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشجویان سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها کنکور 99 دانشگاه های ایران دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه فنی و حرفه ای منصور غلامی سازمان امور دانشجویان عتبات دانشگاهیان خود را انجام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان  یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج زیارت استان کرمان اضافه کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت