Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم وصول زکات در رفع مشکلات مناطق و فقرزدایی گفت: پیشنهاد می‌شود صندوق قرض الحسنه زکات در استان بوشهر راه‌اندازی شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله  غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در سومین نشست زکات استان بوشهر از افزایش وصول زکات در استان خبر داد و اظهار داشت: استان بوشهر در وصول زکات در کشور رتبه نخست کسب کرد که مایه افتخار و مباهات استان به ویژه در حوزه کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وصول زکات در استان بوشهر نسبت به 10 سال گذشته 40 برابر افزایش یافته است گفت: 10 سال پیش ، میزان زکات جمع آوری شده در سطح استان بوشهر حدود 240 میلیون تومان بود که اکنون و در 10 ماهه امسال این میزان به 10 میلیارد تومان رسیده است که نشان از برنامه ریزی قوی و تدین مردم استان است.

امام جمعه بوشهربا اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان بوشهر برای پرداخت زکات ، افزود: نیاز است که با برنامه ریزی‌های وسیع، برای سال آینده افزایش 20 درصدی دریافت زکات تعریف شود و با شناسایی مودیان زکات زمینه دست یافتن به 12 میلیارد تومان افزون شود.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه وصول زکات در استان بوشهر به 20 میلیارد تومان افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: با این نوع برنامه ریزی می‌تواند در افق 1404 ، استان بوشهر به مرز وصول 20 میلیارد تومانی زکات در استان بوشهر برسد که در موضوع فقرزدایی تاثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تاسیس صندوق قرض‌الحسنه زکات در استان بوشهر افزود: پیشنهاد می‌شود که صندوق قرض الحسنه زکات در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: نیاز است از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای مانند صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی و فضای شبکه اجتماعی در راستای ظرفیت‌های زکات و میزان پیشرفت در جذب زکات به اطلاع عموم رسانده شود تا به عنوان یک فرهنگ حسته در بین مردم نهادینه شود.

وی خاطر نشان کرد: کارکرد تبلیغاتی زکات باید متناسب با جامعه  شناسی و جغرافیای هر منطقه تعریف و اجرایی شود تا در زمینه ارتقاء سطوح مختلف زکات تاثیرگذار باشد.

وصول زکات استان بوشهر به 120 میلیارد ریال افزایش می‌یابد افق کمی امسال برای وصول زکات در استان بوشهر 70 میلیارد ریال است بوشهر| 500 میلیارد تومان زکات در کشور پرداخت شد

صفایی بوشهری گفت: استفاده از گروه‌های مشاور اشتغال و خودکفایی می‌تواند زمینه ایجاد طرح‌ها و پروژه‌هایی از محل زکات را فراهم کند که در کاهش محرومیت و فقرزدایی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وصول زکات در استان امام جمعه بوشهر میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود