Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@01:51:59 GMT

صعود ۱۷ هزار واحدی بورس در یک روز!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۳۲۸

صعود ۱۷ هزار واحدی بورس در یک روز!

معاملات امروز بازار سرمایه با رکورد جدید این بازار به پایان رسید؛ به طوریکه شاخص در آستانه ورود به کانال ۵۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه با ۱۷ هزار و ۱۰۶ واحد صعود به رقم ۴۹۸ هزار و ۹۰۴ واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۶۱۰۲ واحد صعود و رقم ۱۶۳ هزار و ۳۲۲ واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌گران بازار ۶۲۵ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز گذشته کاهشی بود.

در بازار امروز فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس داشتند. به طور کلی ۳۳۲ نماد مثبت و در مقابل فقط ۱۵ نماد منفی بود.

بانک‌های تجارت و ملت، ماشین‌سازی اراک، سایپا، بانک اقتصاد نوین، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان نیز نمادهای پربیننده بورس بودند.

جهش چشم‌گیر شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز جهش چشم‌گیری داشت و با ۲۴۹ واحد صعود رقم ۶۴۶۲ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۳۹۶ هزار معامله انجام شد که ۴۰ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهرزمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

در این بازار ۱۷۰ نماد مثبت و ۵۵ نماد منفی بودند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک دی، س. توسعه و عمران استان کرمان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و کشاورزی و دامپروری بینالود لیست نمادهای پربیینده فرابورس را تشکیل دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس فرابورس بازار سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار ۲۱۴ واحدی قرار گرفت که برای دومین بار در هفته جاری به رشد رسید و فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳۷۸ واحدی در در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۲۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۴۳ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد تاپیکو بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۳۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۲ هزار و ۶۹۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، انتخاب و فزر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • ورق بورس برگشت
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد