Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@11:52:22 GMT

پرطرفدارترین نوع ویزای شینگن بین ایرانیان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۳۷۴

پرطرفدارترین نوع ویزای شینگن بین ایرانیان

آلمان احتمالا قوی ترین کشور حوزه شینگن و اروپا از نظر اقتصادی محسوب می شود. از این رو می تواند مقصد خوبی برای پناهندگی محسوب شود و همین علت باعث شده آلمان به کشور پناهنده گیر در منطقه اروپا تبدیل شود. این وضعیت باعث شده تا مردم و دولت آلمان برای کنترل این وضعیت قوانین سختگیرانه ای را برای اعطای ویزای آلمان در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ویزای آلمان احتمالا یکی از بهترین نوع ویزا است به این دلیل که کشور آلمان قوی ترین کشور حوزه شینگن و اروپا از نظر اقتصادی محسوب می شود. از این رو می تواند مقصد خوبی برای پناهندگی محسوب شود و همین علت باعث شده آلمان به کشور پناهنده گیر در منطقه اروپا تبدیل شود. این وضعیت باعث شده تا مردم و دولت آلمان برای کنترل این وضعیت قوانین سختگیرانه ای را برای اعطای ویزای آلمان در نظر بگیرند. البته آلمانی ها به مردم با ضابطه و قانون مدار نیز شهره هستند. از این رو یکی از دلایل عمده این سختگیری ها نیز می تواند همین باشد. بنابراین می توان گفت آمار ریجکتی های ویزای آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی و حوزه شینگن بالاتر است. از این رو بهتر است شرایط حاکم بر این ویزا را بدانیم تا درصد احتمال ریجکت شدن درخواست ویزای آلمان پایین تر بیاید. شرایط حاکم بر این ویزا به طور خلاصه از قرار زیر می باشد:

1- تمکن مالی: در حالت کلی برای ویزای آلمان دو چیز بسیار مهم است. تمکن مالی و گردش حساب. تمکن مالی شما باید توسط بانک مرجع تایید شده باشد و این تمکن چیزی بین 70 تا 100 میلیون تومان می باشد. البته باید این رقم به یورو ذکر شود. عموما اگر تمکن مالی شما کمتر این مقدار باشد، احتمال ریجکتی ویزای آلمان نزدیک به صد در صد خواهد بود.

2- گردش حساب: مورد دوم و مهم در تصمیم گیری سفارت برای اعطای ویزا، گردش مالی است. دقت داشته باشید منظور از گردش مالی میزان پول وارد و خارج شده از حساب شما نمی باشد. بلکه میزان تراکنش هایی است که طی سه ماه اخیر انجام داده اید. این گردش حساب باید با نامه ای که تمکن مالی شما را اثبات میکند همخوانی داشته باشد در غیر این صورت مسلما درخواست ویزای آلمان شما فورا رد می شود.

3- یک دعوتنامه قوی: این مورد بیشتر به این خاطر است که احتمال درخواست پناهندگی شما را کم و کمتر کند. در این دعوتنامه باید موارد مختلفی چون میزان مدت اقامت و کسی که به شما دعوت نامه داده به وضوح ذکر شود.

4- تاریخچه سفر: نداشتن این مورد تاثیری بر ریجکتی ندارد. اما اگر شما قبلا یک ویزای شینگن داشته باشید یا قبلا به آلمان سفری کرده باشید. درخواست ویزای شما راحت تر مورد بررسی قرار می گیرد.

وقت سفارت آلمان

برای اخذ وقت سفارت آلمان باید به صورت آنلاین اقدام به گرفتن وقت سفارت کرده باشید. در حال حاضر خدمات کنسولی آلمان توسط شرکت ویزامتریک انجام می شود. پس برای اینکه وقت سفارت فوری و عادی آلمان را اخذ کنید باید به صورت آنلاین از ویزا متریک اقدام کنید. یک نوع دیگر از خدمات گرفتن وقت تایید مدارک آلمان نی باشد. در صورتی کعه اطلاعاتی در این زمینه ندارید با شرکت ویزاگردی تماس بگیری. ویزاگردی کلیه خدمات صفر تا صدی اخذ روادید آلمان را با کمترین هزینه برای شما انجام می دهد. راههای ارتباط با شرکت ویزاگردی از طریق شماره تماس های 8-02122360894 و یا از وب سایت www.visagardi.com می باشد.

یک نکته طلایی و انواع ویزای آلمان

قبل از این که انواع ویزای آلمان را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است یک نکته طلایی برای اخذ این ویزا خدمت شما بگوییم که شاید در هیچ کتاب و قانونی نتوان آن را پیدا کرد. همانطور که گفته شد. مردم آلمان مردمی با منظم و قانون مدار هستند. بنابراین کامل بودن مدارک در بار اول و همچنین مرتب و منظم و آراسته ظاهر شدن می تواند نتیجه ای مثبت در جهت اعطای ویزا به شما بازی کند. به طور مثال یکی از دلایل اصلی ریجکت شدن درخواست ویزای آلمان این است که شما پاسپورتی آسیب دیده و نه چندان سالم به سفارت آلمان تحویل دهید. این اتفاق سریعا موجب ریجکت درخواست شما می شود.

اما انواع ویزای آلمان به صورت کلی به سه شکل کلی توریستی، کاری و تحصیلی تقسیم بندی می شود. که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت:

1- ویزای توریستی: این نوع از ویزای آلمان تقریبا همان ویزای شینگن می باشد که سخت گیری های بالاتری بر آن اعمال شده است. آلمان به خاطر ترس از پناهندگی در این ویزا تمکن مالی، داشتن دعوت نامه و گردش حساب را در دستور کار خود قرار داده است و این شرایط برای کشورهایی چون ایران نیز بسیار سختگیرانه تر اعمال می شود.

2- ویزای تحصیلی: این نوع از ویزای آلمان به خاطر اجازه تحصیل در خاک این کشور و در دانشگاه ها یا مدارس این کشور صادر می شود. برای گرفتن این ویزا داشتن نامه و دعوت نامه از سوی دانشگاه یا مدرسه الزامی می باشد. از طرف دیگر دارنده این ویزا به محض پایان تحصیل موظف به ترک خاک آلمان می باشد.

3- ویزای کاری: مورد آخر در مورد ویزا، ویزای کاری می باشد. این ویزا نیز نیاز به دعوت نامه معتبر است. این دعوت نامه عموما توسط کارفرما و شرکتی که در پی استخدام شما می باشد صادر می شود. مدت اعتبار این ویزا، بستگی به مدت اعتباری است که در دعوت نامه ذکر شده است و بیشتر بر اساس آن صادر می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویزای آلمان درخواست ویزای ویزای آلمان اعطای ویزا دعوت نامه وقت سفارت تمکن مالی گردش حساب باعث شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال حافظ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر

دمی همدم و همراه شدن با حضرت حافظ پیشینه‌ای چند قرنی در میان ایرانیان و فرهنگ ایرانی دارد. بدون شک همه ایرانیان از خردسالی با حافظ و فال این شاعر و عارف نامی آشنایی دارند. 

به گزارش «زی‌سان»، حافظ‌خوانی در مراسم‌های مختلف همانند لحظه سال تحویل و شب یلدا، بخشی از فرهنگ و سنت دیرینه جامعه ایرانی است. در کنار خواندن غزلیات، گرفتن فال حافظ نیز یک رسم همیشگی برای ایرانیان است. 

این باور قدیمی در میان ایرانیان وجود دارد که حضرت حافظ داننده عالم نهان و غیب است و در لحظات مختلف با رجوع فال حافظ می‌توان تصمیم درست را گرفت. فال سه‌شنبه ۲۸ فروردین به تفال حافظ بدین گونه است:‌

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم

سر حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم

شاه اگر جرعه رندان نه به حرمت نوشد

التفاتش به می‌صاف مروّق نکنیم

خوش برانیم جهان در نظر راهروان

فکر اسب سیه و زین مغرّق نکنیم

آسمان کشتی ارباب هنر می‌شکند

تکیه آن به که بر این بحر معلّق نکنیم

گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید

گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر او

ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنیم

تعبیر و تفسیر غزل

هرگز برای پیشرفت خودت از دیگران نردبان نمی‌سازی و به بدگویی و غیبت از دیگران نمی‌پردازی. این خصوصیات اخلاقی بسیار عالی است، در کنار آن باید به فقرا همان احترامی را بگذاری که به افراد ثروتمند روا می‌داری. مراقب باش تا با بی‌فکری‌های بچگانه خودت را به دردسر نیندازی. در انجام کار‌ها باریک‌بینی و دقت نظر داشته باش. برای رسیدن به هر هدف با تفکر و اندیشه پیش برو تا به مقصود خود برسی. به آنچه که داری قناعت کن و برای بیش و کم دنیا، خود را بیهوده به رنج و زحمت نینداز. هر حرفی ارزش شنیدن ندارد چه برسد به اینکه بخواهی از آن برنجی، به حرف افراد بی‌مایه و حسود توجه مکن. دست از جدال با مخالفان بردار تا به آرامش دست پیدا کنی.

tags # فال حافظ ، فال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ببینید | آیت‌الله جاویدان: عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده است
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • سید حسن خمینی: امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • خون در رگ غیرت ایرانیان به جریان درآمد
  • هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو
  • نامه احساسی اسطوره لورکوزن برای ژابی آلونسو