Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فیروزکوه از اتخاذ تدابیر عمومی برای پیشگیری از کرونا در شهرستان خبر داد و گفت : مردم به شایعات بی اساس درباره بیماری ویروس کرونا توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی یوسفی جمارانی در این جلسه گفت: مردم به شایعات بی اساس در فضای مجازی درباره بیماری کرونا ویروس توجه نکنند و اطلاعات لازم در این زمینه را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مشکوک  به بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده یا گزارش نشده است افزود: با رعایت توصیه ها و موارد پیشگیرانه که توسط مراجع رسمی از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود می توان از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد و مردم  با رعایت نکات بهداشتی در این خصوص نگران نباشند.

وی ادامه داد:بر اساس مصوبه ستاد مرکزی مقرر شد تا قرارگاه پدافند زیستی و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با محوریت فرمانداری و عضویت ادارات  تشکیل و تدابیر لازم با هماهنگی دستگاه های متولی در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه اتخاذ شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش ‌از ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه هاری در اهواز

ایسنا/خوزستان ۸۰۰ قلاده سگ گله و نگهبان در روستاهای اهواز علیه بیماری هاری واکسینه شدند.

بیماری هاری به عنوان یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان است؛ این بیماری از طریق گزش و گازگرفتگی سگ، گربه و سایر گوشتخواران قابل انتقال به انسان و سایر حیوانات است.

در این رابطه رئیس اداره دامپزشکی اهواز ۲۶  فروردین در جمع خبرنگاران افزود: با هدف کنترل و پیشگیری بیماری پر مخاطره هاری و حفاظت از سلامت و بهداشت عمومی، در سال ۱۴۰۲ با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی بخش دولتی به روستاهای تابعه شهرستان اهواز، ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار شامل سگ‌های گله و نگهبان به صورت رایگان علیه بیماری هاری واکسینه شده‌اند.

یکی از راه‌های کنترل و پیشگیری بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون به موقع دام‌ها و رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای است.

سید مرتضی قریشی بیان کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با بیماری هاری، حین عملیات واکسیناسیون در روستاها ضمن آموزش‌های چهره ‌به‌ چهره به دامداران در خصوص بیماری‌های دام به خصوص بیماری هاری مطالبی درباره راه‌های انتقال و جلوگیری از ابتلا به این بیماری توسط کارشناسان این اداره در مناطق روستایی ارائه شده است.

وی گفت: واکسیناسیون هاری باید هر سال تکرار شود و به صاحبان سگ‌های گله، نگهبان و حیوانات خانگی توصیه می‌شود نسبت به واکسیناسیون سالانه سگ‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • واکسیناسیون بیش ‌از ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه هاری در اهواز
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت
  • موجودی سوخت جایگاه‌های گلستان تکمیل است؛ مردم به شایعات توجه نکنند