Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@15:56:28 GMT

تصادفات درون شهری در زنجان 30 قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۴۱۷

تصادفات درون شهری در زنجان 30 قربانی گرفت

طی ۱۰ ماهه امسال ۳۰ نفر براثر تصادفات درون شهری درزنجان تسلیم سرنوشت مرگباری شدند.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان،به وقوع تصادفاًت درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۳۰ نفر براثر تصادفات درون شهری در این استان فوت شدند.

وی اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال تصادفات جرحی ۶ درصد کاهش و تصادفات خسارتی هم بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.

شیر محمدی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه امسال علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، ابراز کرد: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند که این امر از عوامل مؤثر در وقوع تصادفات است.

وی تصریح کرد: طی ۱۰ ماه امسال ۱۴ نفر از فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری در زنجان عابرین پیاده، ۱۳ نفر راننده و سه سرنشین بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان بر توسعه آموزش‌های درست رانندگی کردن تاکید کرد و گفت: مقوله آموزش در رانندگی در این استان مغفول مانده است./مهر

3کشته در سانحه رانندگی استان فارس

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تصادفات درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند