Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت:با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان، تمامی شعب و تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان از امروز به حالت آماده باش در آمد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد به آمادگی جمعیت هلال احمر لرستان برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان، تمامی شعب و تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان از امروز به حالت آماده باش در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  اقلام امدادی دپو شده در انبارها به شهرستان‌های در معرض خطر سیل ارسال می‌شود افزود: در بحث مواد غذایی نیز هماهنگی‌‎های انجام شده تا امروز پنج تریلی مواد غذایی وارد استان شود.

1120 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل به کشاورزان 3 استان تخصیص یافتگزارش تصویری | جهادگران قزوینی در سیستان و بلوچستانجمع‌آوری 410 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان فروردین ماه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: در بحث تجهیزات عملیات در شب و نیاز به ژنراتور و نور افکن نیز اقدامات لازم انجام گرفته به طوری که سه دستگاه ژنراتور بزرگ و کوچک تهیه شد.

وی به لزوم اطاع رسانی به عشایر استان تاکید و بیان کرد: در بحث سیلاب احتمالی امور روستایی و عشایر استان اطلاع رسانی به عشایر  داشته باشد تا در هنگام سیل با مشکل مواجه نشویم.

رضایی با اشاره به اینکه در تامین چادر جهت اسکان مشکلی وجود ندارد گفت: در سیلاب سال گذشته برای تهیه نقشه جامع استان با مشکلاتی مواجه شدیم چون مطلع نبودیم که در یک روستا چه تعداد خانوار ساکن هستند اما اکنون نسبت به تهیه نقشه اقدام و به تعداد بخش، روستا و شهرستان‌ تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که برخی از مناطق استان نیاز به امداد هوایی دارند پیگیری های لازم انجام شده تا از امروز دو بالگرد در اختیار استان قرار گیرد.

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر لرستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد