Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از آمادگی برای همکاری بیش از پیش خود با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر کرونا ویروس در سطح کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج جامعه پزشکی کشور با ابراز تأسف از شیوع کرونا ویروس در کشور و ابتلا و درگذشت تعدادی از هم وطنان عزیزمان از آمادگی نیروهای خود برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع گسترده تر این بیماری در سطح کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور؛ کانون های این سازمان در سراسر کشور برای ویزیت رایگان مردم خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار از طریق برپایی بیمارستان های صحرایی برای مقابله با کروناویروس اعلام آمادگی کرده اند.   تیم های پزشکی شهید رهنمون در نظر دارند تا از طریق ویزیت رایگان مردم در بیمارستان ها و درمانگاه های صحرایی و یا سایر مراکز استقرار نیروهای جهادگر پزشکی، موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس را کشف و برای درمان به وزارت بهداشت معرفی نمایند.   گفتنی است که هم اکنون کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور مشغول ارائه انواع آموزش های لازم به مردم در جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و راه های مقابله با آن در صورت ابتلا به این بیماری هستند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی بسیج جامعه پزشکی کشور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان

احمد اسماعیل زاده٬ مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: مردم باید اهمیت زیادی به تغذیه خود بدهند تا بروز چاقی، دیابت و پر فشاری خون در بین آن ها کاهش پیدا کند. 

 وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه تغذیه سالم سیاست‌های مختلفی از جمله نان کامل را دنبال می‌کند تا نان حاوی فیبر در اختیار مردم قرار بگیرد. مصرف نان فاقد فیبر می‌تواند سبب بروز سرطان در مردم شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: آموزش‌های تغذیه در مراکز بهداشتی ارائه شده و کارشناسان تغذیه در خانه‌های بهداشت روستایی مستقر خواهند شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت پیگیری توزیع شیر در مدارس و کاهش قند در نوشیدنی‌های شیرین است.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون مرگ و میر‌های زیادی مربوط به بیماری‌های مزمن و غیر واگیر هستند و عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است. 

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تغذیه سالم نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر دارد.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت ادامه داد: مصرف زیاد مغزها و آجیل در مقادیر بیشتر از نیاز بدن، به دلیل این که دارای چربی بالایی هستند، می‌تواند انرژی زیادی را وارد بدن فرد کند و در نهایت منجر به افزایش وزن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • سندروم پس از کرونا چیست؟