Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:09:29 GMT

۲۲ کیلومتر راه روستایی شهرستان سربیشه آسفالت می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۷۱۲

۲۲ کیلومتر راه روستایی شهرستان سربیشه آسفالت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سارانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار بیان کرد: ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی از جمله پروژه‌های این طرح بوده که در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این پروژه، تا پایان سال جاری آسفالت ۱۳ کیلومتر بهره برداری می‌رسد، افزود: راه‌های روستاهای ملأ عباس حسینی به طول پنج کیلومتر، کیدشت به طول پنج کیلومتر و محمد صباغ به طول سه کیلومتر از راه آسفالته روستایی مناسب بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارانی ادامه داد: عملیات زیرسازی این پروژه به صورت امانی توسط دستگاه‌های این اداره اجرا شده و اجرای عملیات ابنیه فنی و آسفالت با استفاده از اعتبارات ملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیگر پروژه‌های طرح ملی ابرار بر اساس اولویت در نقاط مختلف اجرایی می‌شود، اظهار کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پنج گانه ابرار شهرستان سربیشه ٦٠ درصد است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه راه را یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه در جوامع امروزی دانست و گفت: اتصال روستاها با احداث و بهسازی راه‌های روستایی جدید و کاهش مسافت، علاوه بر کاهش هزینه‌های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آن‌ها، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستاها را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 4860866

منبع: مهر

کلیدواژه: سربیشه آسفالت راه روستایی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام ویروس کرونا بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر گرگان شهرکرد قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر دوشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از یکی از واحدهای مقاوم سازی شده در روستای جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه با تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) و سالگرد تأسیس بنیاد مسکن اظهار داشت: در نظام اسلامی به ویژه در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم و با پیگیری‌های انجام شده در سطح کشور، در استان بوشهر و شهرستان گناوه خدمات شایانی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

محمد تقی صفری افزود: در همین راستا به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و شهرستان گناوه خدمات شایسته ای در حوزه ساخت و بهسازی مسکن برای مردم به خصوص افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی و محرومان انجام شده است.

وی گفت: در این راستا بالغ بر ۴۲۰ واحد مسکونی روستایی ساخته و در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرماندار گناوه بیان کرد: بنیاد مسکن در بحث دهیاری‌ها، از محل اعتبارات تملک دارایی استانی، مسئولیت‌های اجتماعی و قیر رایگان، با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال کارهای ارزشمندی در شهرستان گناوه انجام داده است.

وی از همکاری مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان و شهرستان، دهیاران، شوراها و مردم روستاها که در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها همکاری داشته‌اند تقدیر کرد و گفت: تمام تلاش خود برای ارائه خدمات شایسته به مردم به کار می بریم.

وی گفت: از همه سرمایه گذاران و خیرین که تمکن مالی دارند برای سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال و آبادانی و توسعه شهرستان به خصوص در بخش روستاها دعوت می‌شود.

بهره برداری از آسفالت روستای شول از توابع بخش مرکزی گناوه به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان گناوه بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

کد خبر 6079286

دیگر خبرها

  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر