Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف (ویسیکاپ) با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و باهدف معرفی کسب‌وکارهای نوپا به سرمایه‌گذاران، در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سداد، این جشنواره که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه‌گذاران در تلاش است تا طرح‌ها را به مرحله تجاری‌سازی برساند با حمایت پرداخت الکترونیک سداد و با ایجاد فضای اشتراکی میان تیم‌های استارتاپی توانست، صاحبان ایده، طرح‌ها و استارتاپ ها را با سرمایه‌گذاران آشنا و در فضایی آموزشی و رقابتی به تجاری‌سازی آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت الکترونیک سداد که همواره در حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور و فناور پیشرو بوده است، این بار نیز زمینه معرفی و ارتباط با بازار سرمایه و کار را برای تیم‌های استارتاپی که به دنبال رشد، توسعه خود و جذب سرمایه هستند، فراهم کرد.

محمدحسین صادقی، مشاور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در حوزه سرمایه‌گذاری و استارتاپ، در اختتامیه این جشنواره گفت: پرداخت الکترونیک سداد با بهره‌گیری از  ظرفیت 36 دفتر استانی خود و تبدیل بسیاری از کسب‌وکارهای آفلاین به کسب‌وکارهای آنلاین تلاش کرده تا یک زنجیره ارزش ایجاد کند؛ یعنی بازار خود را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و ظرفیتی از کسب‌وکارهای متفاوت ایجاد کند. در واقع هنگامی‌ که کسب‌ و کاری از خدمات ما استفاده کند، متقابلاً به ارزش کسب‌وکارمان افزوده می‌شود.

صادقی با اشاره به نقش سداد به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت کشور، افزود: معمولا کسب‌وکارها برای توسعه خود به دنبال سه فاکتور سرمایه، بازار و تکنولوژی هستند و  ما در جهت حمایت و کمک به کسب‌ و کارهای نوپا در تلاش هستیم تا اختصاص درگاه پرداخت آنلاین را از یک فرآیند گاها یک تا چند ماهه به یک هفته کاهش دهیم که قرار گرفتن درگاه پرداخت الکترونیک سداد روی سامانه ایران نوآفرین یکی از گام‌های موثر در این زمینه است.

در خاتمه این جشنواره از تیم‌های برگزیده در سه حوزه‌ی طرح‌های کسب‌وکار، استارتاپ‌ها و کسب‌ و کارهای نوپا تقدیر شد و جوایزی به آنان تعلق گرفت. جایزه تیم اول برگزیده (فروگانیک) در حوزه کسب‌وکارهای نوپا از سوی پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک سداد جشنواره پرداخت الکترونیک سداد کسب وکارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صد‌ها هنرمند شریف است
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صدها هنرمند شریف است
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان