Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:00:09 GMT

مدارس آذربایجان‌غربی تا پایان هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۹۵۹

مدارس آذربایجان‌غربی تا پایان هفته تعطیل شد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان‌های خارجی از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیرعامل استان و با هماهنگی‌های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس استان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس و مراکز دانشگاهی مازندران امروز و فردا تعطیل شدمدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان هفته جاری تعطیل شد ‌همه مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد‌

وی تصریح کرد: در این راستا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش در سطح استان از روز دوشنبه پنج اسفند تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا پایان هفته تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی