Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشیر خالقی گفت: یک عده هستند که همیشه در مواقع ضروری که می دانند جامعه به یک جنس نیاز دارد، آن را احتکار می کنند تا این گونه به هدف خود برسند؛ مشکل بزرگی که در کشور ما وجود دارد این است که با این افراد برخورد نمی شود، این افراد سوءاستفاده‌گر همیشه وجود دارند، جای تاسف وجود دارد که این افراد به راحتی می توانند با احتکار این اقلام با جان مردم بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیر خالقی عضو کمیسیون آموزش و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص وضع موجود حاصل از ورود ویروس کرونا به کشور و کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: متاسفانه در کشور ما یک مشکل وجود دارد، تا یک مورد خاصی به وجود می آید یا کالایی مورد نیاز قرار می گیرد یک عده محتکر پیدا می شود که اقلام مورد نیاز را احتکار می کنند، ماسک به میزان کافی در کشور وجود دارد، باید یک مقدار نظارت بیشتر وجود داشته باشد، این مسئله چون به سلامت جان مردم مربوط می شود، باید با محتکرین برخورد جدی کنند.

وی افزود: مردم باید موارد پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت کنند، تنها ماسک مانع ابتلا به این بیماری نیست، تلویزیون اطلاعات خوبی در مورد پیشگیری از این بیماری را به مردم می دهد که اتفاقا برای آرامش جامعه هم خوب است و بهتر است مردم اطلاعات مورد نیازشان را از رسانه ملی دنبال کنند.

خالقی اظهار داشت: یک عده هستند که همیشه در مواقع ضروری که می دانند جامعه به یک جنس نیاز دارد، آن را احتکار می کنند تا این گونه به هدف خود برسند؛ مشکل بزرگی که در کشور ما وجود دارد این است که با این افراد برخورد نمی شود، این افراد سوءاستفاده‌گر همیشه وجود دارند، جای تاسف وجود دارد که این افراد به راحتی می توانند با احتکار این اقلام با جان مردم بازی کنند.

وی اذعان داشت: در کشوری مانند چین دولت با مردم همکاری می کند و مردم هم به دولت اعتماد دارند و نهایتا همه به هم کمک می کنند اما متاسفانه در ایران در چنین مواقع اضطراری بلافاصله یک عده سوءاستفاده‌گر به میدان می آیند. مردم باید از طریق تلویزیون از نوع برخورد با این بیماری آگاه شوند تا حداقل بار روانی سنگینی که در جامعه به وجود می آید را کم کنند.

بشیر خالقی در پایان گفت: فعلا برای این بیماری درمانی پیدا نشده است، در حال حاضر فقط باید از ابتلا به آن پیشگیری کنند؛ متاسفانه مردم هم هنوز خیلی مسئله را جدی نمی گیرند، باید در چنین مواقعی مردم هم به دولت یا همان کلیت نظام اعتماد کنند.

 

انتهای یپام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جان مردم مردم هم یک عده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک شبکه اجتماعی "ایکس" ساعاتی پس از حمله منتسب به رژیم اسرائیل به اصفهان در حساب شخصی خود به انتقاد از جنگ پرداخت .

وی در توییتی نوشت: «موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر.»

دیگر خبرها

  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • می‌توان با بررسی سطح بینایی، زوال عقل را ۱۲ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند