Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهمیت پیشگیری از بیماری کرونا، باعث شد تا مسؤولان خراسان رضوی تصمیم به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی دانشگاه‌های خراسان رضوی تا پایان هفته جاری و به مدت سه روز تعطیل خواهند بود.

همچنین مدارس خراسان رضوی در تمامی مقاطع تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ از میان 170 بیمارستان ارائه دهنده خدمات به مبتلایان احتمالی ویروس کرونا که سازمان نظام پزشکی لیست آن‌ها را اعلام کرده است، 13 بیمارستان متعلق به خراسان رضوی است و بر این اساس در دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، «مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)» به عنوان بیمارستان ریفرال است و بیمارستان‌های ثامن الائمه چناران، حضرت زهرای فریمان، خاتم الانبیاء باخرز ابن سینا و حجازی مشهد، خاتم الانبیاء خلیل آباد، امام خمینی (ره) درگز وموسی بن جعفر(ع) قوچان به ترتیب اولویت با قابلیت تخلیه اضطراری ذکر شده اند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد تعطیلی مدارس کرونا تعطیلی دانشگاه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد