Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 19 گفت: نخسیتن مرکز ساماندهی کارگران فصلی در منطقه در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی با اعلام این خبر افزود: این مرکز با هدف ساماندهی و فراهم آوردن زمینه اشتغال کارگران ساختمانی و فصلی و ارائه خدمات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حمایتی به آنان  در حال راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این مرکز ضمن اسکان کارگران ، از ظرفیت ساختمان برای برگزاری کلاس های مختلف فنی و حرفه ای از جمله دوره آموزشی فنی خودرو با هدف افزایش توانمندی و مهارت های فنی کارگران استفاده می شود.

همچنین خدمات سلامت محور شامل ویزیت رایگان، تست قند و فشار خون و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خانواده های کارگران از دیگر اقداماتی است که پس از راه اندازی مرکز انجام می شود.

این مسئول تأکید کرد: ثبت نام در مرکز ساماندهی کارگران فصلی از طریق مراجعه حضوری برای کارگران دارای کارت مهارت صورت می گیرد و کارگرانی که فاقد این کارت هستند برای بهره مندی از آموزش های لازم و دریافت کارت مهارت به سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی می شوند.

به گفته فریدی اولین مرکز ساماندهی کارگران فصلی در زمینی به مساحت 700 متر مربع در خیابان مهران، انتهای خیابان نیکوبین راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساماندهی کارگران منطقه 19 مرکز ساماندهی کارگران فصلی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ | نقشه افزایش دستمزد در سال جدید
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • جاری شدن رودخانه فصلی در منطقه صفائیه رفسنجان
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟