Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ژیمناستیک با هدایت رضا خیرخواه سرمربی قزوینی، در رقابت های جام جهانی تاریخ سازی کرد.

به گزارش برنا از قزوین، تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان هنری کشورمان برای کسب سهمیه رقابت های المپیک زیر نظر رضا خیرخواه سرمربی قزوینی عازم استرالیا شد و در پایان این رقابتها،سعید رضا کیخواه و محراب احمد کهنی با هدایت خیرخواه به دو نشان نقره در خرک حلقه و دار حلقه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین نشان نقره ملی پوشان ایرانی در رقابت های فراملی است.

رقابت جام جهانی ژیمناستیک ملبورن از یکم و تا سوم اسفند پیگیری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • چه خبر از ورزشکاران استان