Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربيشه گفت: آسفالت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در سطح این شهرستان در قالب اجرای طرح ملی ابرار در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سعید سارانی» امروز (4 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سربيشه در قالب طرح ملي ابرار در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربيشه با تاکید بر اینکه روژه‌های طرح ملی ابرار شهرستان سربيشه در نقاط مختلف و براساس اولویت‌ اجرا می شود، گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های پنجگانه ابرار شهرستان سربيشه ۶۰ درصد است.

 

وی ادامه داد: از مجموع ۲۲ کیلومتر راههای روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به میزان ۱۳ کیلومتر  آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید که از جمله راههاي روستاهاي ملا عباس حسيني به طول ٥ كيلومتر ، کیدشت به طول ٥ كيلومتر و محمدصباغ به طول ۳ كيلومتراز راه آسفالته روستایی است.

 

سارانی گفت: عمليات زيرسازي (عليات خاكي) اين پروژه به صورت اماني توسط دستگاهاي اين اداره اجرا شده و جهت اجراي عمليات ابنيه فني و آسفالت آن از اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد .

 

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربيشه در پایان گفت: اتصال روستاها با احداث و بهسازی راه های روستایی جدید و کاهش مسافت، علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آنها، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستاها را فراهم می کند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ابرار آسفالت راه روستایی سربیشه شهرستان سربیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده و باعث صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲