Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدمقدس گفت: مردم به شایعات بی‌پایه و اساس توجهی نداشته باشند زیرا موردی از ابتلا به کرونا در مشهد گزارش نشده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمد بحرینی صبح امروز در جلسه‌ پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور استاندار خراسان‌رضوی، معاون درمان وزیر بهداشت، رئیس کل دادگستری استان و دادستان مشهد اظهار داشت: بیشتر انرژی و وقت ما صرف مقابله با شایعات می‌شود و مردم بدون نگرانی، اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: از لحظه‌ای که وجود نمونه‌های مثبتی از ابتلا به کرونا در قم گزارش شده، علیرضا رزم‌حسینی حتی لحظه‌ای از پیگیری این موضوع غافل نشده است.

ستاد مداخله برای پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه ایلام تشکیل شداطلاعیه سوم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش: کلیه مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شودلغو یک دیدار از لیگ برتر هندبال به دلیل کرونا

بحرینی گفت: تا صبح امروز حتی یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در کلانشهر مشهد گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بیشتر انرژی و وقت ما صرف مقابله با شایعات می‌شود؛ درخواست می‌کنم مردم به شایعات هیچ توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها، تالاب‌ها، دریاچه‌ها، دریاها و مخازن سدها رها نکنند و در صورتی که تصمیم به رهاسازی ماهی قرمز دارند؛ آن را در حوض‌های بسته داخل شهرها و محل‌های مشخص شده توسط شهرداری و محدوده‌های آبی که با محیط‌های آبی و آب‌های آزاد ارتباط ندارد؛ آزاد کنند.    به گزارش ایسنا، حمزه آقاپور کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به خطرات ناشی از رهاسازی ماهی قرمز در آب‌های آزاد هشدار داد.   وی اظهار کرد: ماهی‌های قرمز می‌توانند بدون هیچ علائمی ناقل بیماری‌های زیادی باشند و رهاسازی آنان در آب‌های طبیعی جاری باعث انتقال و انتشار انواع بیماری‌ها و سرایت آن به آبزیان بومی و بروز بیماری و تلفات در آن‌ها می‌شود.   به گفته آقاپورکاظمی، ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور است که در صورت ورود به منابع آبی، از طریق تغذیه تخم‌ ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم شده و علاوه بر تشدید رقابت‌های تغذیه‌ای با ماهی‌های بومی باعث انتقال بیماری‌ها، کاهش کیفیت آب و تخریب زیستگاه‌ها و محیط‌های آبی طبیعی می‌شود.   وی ادامه داد: ماهی قرمز قادر به تحمل طیف وسیع دما، PH و شوری آب بوده و در برابر غلظت پایین اکسیژن و آلودگی آب مقاوم است. همین خصوصیات باعث شده که شرایط متفاوت محیط جدیدی که وارد آن می‌شود را تحمل و خود را با آن سازگار کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا