Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حاجی زاده و خاطره حاتمی دوباره در یک عاشقانه به نام «بوسه در باران» همبازی هم شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «بوسه در باران» به کارگردانی سیدیاسر فقیهی و تهیه کنندگی سیدمحمدقاضی مراحل پیش تولید و تست گریم را طی می کند .

این فیلم با حضور مجید حاجی زاده، خاطره حاتمی و رضا توکلی همراه هست و دیگر بازیگران همچون ساسان امیدی و شقایق مومنی نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دوست هنرمند عاشق دو خواهر ثروتمند می شوند اما پسر عمویی که شریک آنهاست سعی دارد در راه رسیدن آنها به هم کارشکنی کند اما عشق راه‌های سخت را هموار می‌کند.

عواملی که در این فیلم حضور دارند  عبارتند از کارگردانی و مجری طرح: سیدیاسر فقیهی،

تهیه کننده : سید محمد قاضی، 

نویسنده فیلمنامه: امیرمهدی صادقی، 

مدیر فیلمبرداری:  مجید طرقی، 

مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: احسان کارآموز،

مدیر تولید: سهیل طلایی، مدیر صدابرداری: علی جعفری،

مشاور موسیقی: ارسام(معین لعل خو)،

طراح گریم: فرزانه بیضایی، 

طراح صحنه و لباس: سارا گرزین، 

اجرای گریم آقایان: داود فتحی، 

دستیار دوم کارگردان: آرشام رضایی،

 عکاس: فرانک جامه بزرگ، 

مدیرروابط عمومی: مریم حضرتی،

منشی صحنه : سمانه ‌دالوند،

دستیارصدا: محمد رضا حصاری،

دستیار تولید: مرتضی شایسته،

دستیار سوم کارگردان: محمد رضا تاجیک،

دستیار صحنه ولباس: سمیه کاری.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: خاطره حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، بهمن ارک، آرش رصافی، مونا زندی حقیقی، بهروز شعیبی و نقی نعمتی به‌عنوان داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی انتخاب شدند.

۶۵ فیلم‌ داستانی کوتاه از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع برای رقابت در این بخش انتخاب شده‌اند.

بهمن ارک کارگردان و برادرش بهرام با فیلم کوتاه «حیوان» به شهرت رسیدند. این فیلم جوایز ملی و بین‌المللی زیادی دریافت کرد، ازجمله در جشنواره کن جایزه سینه فونداسیون شد. فیلم بلند سینمایی «پوست» به کارگردانی این ۲ برادر نیز با استقبال مواجه شد.

آرش رصافی کارگردان، تدوینگر و تصویربردار و مؤلف کتاب «رباعی سینما» درباره فیلمنامه کوتاه است. او سابقه مدیریت در سطوح مختلف انجمن سینمای جوانان ایران را دارد.

مونا زندی حقیقی کارگردان سینما در سال ۱۳۸۴ پس از ساخت چند مستند و فیلم کوتاه، اولین فیلم سینمایی خود، «عصر جمعه» را ساخت که جوایز متعدد داخلی و خارجی کسب کرد. او همچنین کارگردان فیلم «بنفشه آفریقایی» با بازی فاطمه معتمدآریا است.

بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر و سازنده فیلم‌هایی چون «دهلیز»، «سیانور»، «دارکوب» و «بدون قرار قبلی» است و در بیش از ۱۰ فیلم از جمله «طلا و مس»، «مهمان داریم» و «مغز استخوان» بازی کرده است. او برای کارگردانی «دهلیز» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش «نگاه نو» (مسابقه فیلم‌های اول) از جشنواره فجر شد.

نقی نعمتی کارگردان، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و مستندساز و سازنده فیلم‌های سینمایی «سه و نیم»، «آن سه» و فیلم کوتاه «تکلیف گمشده» است.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی، به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت‌ در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی شامل فیلم‌های داستانی (بلند و کوتاه)، مستند، انیمیشن و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره‌ زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

کد خبر 6079785 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • امین حیایی، احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»