Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازی برابر شهرداری ورامین که از تیم‌های مدعی به شمار می رود خیلی سخت است اما عدم حضور تماشاگران در این بازی به سود ما خواهد بود.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی امروز سایپا مقابل شهرداری ورامین گفت: بازی خیلی حساسی پیش‌رو داریم. تیم شهرداری ورامین از تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ است که در صدر جدول هم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اول و دوم در بالای جدول قرار دارند و هر دو تیم در تلاش هستند تا به پیروزی برسند. 

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه هر دو تیم اطلاعات کافی از یکدیگر دارند، اظهار کرد: در دور رفت تیم ما توانست شهرداری ورامین را شکست دهد و شناخت خوبی از تیم داریم اما با این حال باید خیلی تلاش کنیم و در باد پیروزی دور رفت نخوابیم. به هر حال شهرداری ورامین صدر جدول را در اختیار دارد و تلاش می‌کند تا جایگاه خود را تثبیت کند و ما هم تلاش می‌کنیم به جایگاه آنها برسیم. در هر صورت بازی سختی است و امیدوارم بتوانیم پیروز میدان باشیم.

شهنازی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و از این نظر نکته مثبتی برای ما خواهد بود چرا که تیم شهرداری ورامین هواداران پرشوری دارد و برگزاری این بازی در ورامین و حضور تماشاگران می‌توانست کار را برای ما سخت کند. با شرایطی که به‌وجودآمده تیم ما وضعیت بهتری خواهد داشت و می‌تواند در این بازی موفق عمل کند.

سرمربی تیم سایپا عنوان کرد:‌ ما بازیکنان جوانی در ترکیب تیم داریم، البته در بازی قبل ما به چند بازیکن باتجربه تیم استراحت دادیم تا از خطر آسیب‌دیدگی و مصدومیت دور باشند. به اعتقاد من امسال سخت‌ترین لیگ والیبال را داریم. ‌به خاطر اردوی تیم ملی و رقابت‌های المپیک، بازی‌های لیگ به تعویق افتاد و حالا مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود. به نظرم این 6 بازی حکم فینال را دارد و همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. در جمع دو تیم قرار گرفتن خیلی مهم است به این خاطر که بازی‌های پلی‌آف را ندارند. ما هم تلاش می‌کنیم بین دو تیم قرار بگیریم. البته به اعتقاد من بازی با تیم‌های پایین هم سخت است چرا که آنها از ترس سقوط خوب بازی می‌کنند بنابراین لیگ سختی داریم.

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: ناصر شهنازی شهرداری ورامین سرمربی تیم والیبال سایپا شهرداری ورامین دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود.

این بازی در نیمه اول با تک گل دانیال اسماعیلی فر با پیروزی سرخ‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم بازی برای قرمزها حساس‌تر دنبال می‌شد تا اینکه عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا اختلاف خوبی برای پیروزی سرخپوشان در آبادان ایجاد شود.

ویدئو: 330349

این گل روی توپ گیری و حرکت خوب ارونوف و پاس گل ترابی به ثمر رسید. با فرار عیسی به محوطه و شوتی تمام کننده، دروازه تیم سابق این مهاجم جنوبی باز شد.

عیسی بعد از به ثمر رساندن این گل مقابل صنعت نفت خوشحالی نکرد. این پنجمین گل فصل آل کثیر برای پرسپولیس بود.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران