Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: اصرار بر این بود که برگزاری دیدار سپاهان و پرشپولیس به سال آینده موکول شود اما با مقاومت‌هایی که شد ناچارا این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ویروس کرونا در دنیا به عنوان یک اپیدمی مطرح شده اما آنچه مورد توجه است، نوعی از اطلاع‌رسانی‌ها در این رابطه است که کرونا را یک ویروس کشنده و غیرقابل درمان معرفی می‌کند؛ این موضوع خود عامل وحشت و استرس مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرونا به ذات خود کشنده نیست افزود: مرگ‌ومیر کرونا اکثراً در میان افرادی رخ می‌دهد که زمینه قبلی دارند و میزان آن تنها دو درصد است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ترس و اضطراب دو عامل کاهش ایمنی بدن در مقابل کرونا است، تصریح کرد: باید در شرایط کنونی با حفظ سطح امیدواری مردم، در اطلاع‌رسانی‌ها توصیه‌های مثبت و امیدوارانه را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به برگزاری بدون تماشاگر دیدار فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، ادامه داد: قرار بود ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند که خطرات خاص خود را داشت بنابراین به مدیریت بحران استان پیشنهاد دادیم که این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شود تا مردم از طریق رسانه‌ها مسابقه را دنبال کنند که انجام این موضوع در جای خود قابل تقدیر است.

محمدی اضافه کرد: اصرار بر این بود که برگزاری این مسابقه به سال آینده موکول شود اما با مقاومت‌هایی که شد ناچارا مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اصفهان در واکنش به این اظهار نظر گفت: سلامتی بازیکنان و کادر فنی دو تیم نیز مانند سلامت تماشاگران مهم بوده و باید به‌طور کامل مسابقه لغو می‌شد.

مهدی مزروعی افزود: برگزاری مسابقه در این شرایط اجحاف بزرگی در حق تماشاگران سپاهان است چون شرایط میزبانی این تیم به‌طور کامل محقق نمی‌شود. بالاخره باید با حمایت‌های اینچنینی یکی از تیم‌های تهرانی قهرمان شود.

کد خبر 411868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس ویروس کرونا شورای شهر اصفهان مهدی مزروعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد