Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی، صبح امروز احکام محمد طلایی و پژمان درستکار سرمربیان تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان را به آنها اهدا کرد.

متن احکام این سرمربیان به شرح زیر است:

جناب آقای محمد طلایی

بنا به پیشنهاد مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار دارم با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه های ملی و بین المللی ورزش قهرمانی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:
۱- ترویج و اشاعه اخلاق اسلامی و خصلت های جوانمردی در میان ورزشکاران.
۲- جدیت، دقت و هماهنگی کامل در اجرای تصمیمات فنی.
۳- پیشنهاد مربی ارشد تیم ملی از میان مربیان فعال و سازنده باشگاهی به مدیر تیم های ملی.
۴- پیشنهاد ترکیب نهایی تیم ملی و منتخب برای شرکت در رقابت های تدارکاتی و آسیایی به مدیر تیم های ملی.
۵- تنظیم برنامه تمرینی اردوهای تیم ملی با هماهنگی انستیتو بین المللی کشتی و ارائه ی آن به مدیر تیم های ملی پیش از هر اردو.
۶- هماهنگی کامل و تعامل با کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان زیر نظر مدیر تیم های ملی در جهت رشد و ارتقاء فنی کشتی گیران.
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

جناب آقای پژمان درستکار

بنا به پیشنهاد مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان منصوب می شوید.
انتظار دارم با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه های ملی و بین المللی ورزش قهرمانی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان و مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:
۱- ترویج و اشاعه اخلاق اسلامی و خصلت های جوانمردی در میان ورزشکاران.
۲- جدیت، دقت و هماهنگی کامل در اجرای تصمیمات فنی.
۳- پیشنهاد مربی ارشد تیم ملی از میان مربیان فعال و سازنده باشگاهی به مدیر تیم های ملی.
۴- پیشنهاد ترکیب نهایی تیم ملی و منتخب برای شرکت در رقابت های تدارکاتی و آسیایی به مدیر تیم های ملی.
۵- تنظیم برنامه تمرینی اردوهای تیم ملی با هماهنگی انستیتو بین المللی کشتی و ارائه ی آن به مدیر تیم های ملی پیش از هر اردو.
۶- هماهنگی کامل و تعامل با کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان زیر نظر مدیر تیم های ملی.
۷- برنامه ریزی جهت تسریع در روند رشد و ارتقاء فنی کشتی گیران برای حضور در تیم ملی بزرگسالان.
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

کد خبر 4860913

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد محمد طلایی علیرضا دبیر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد قهرمانی آسیا لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان فنی تیم های ملی کشتی آزاد ملی کشتی آزاد جوانان کشتی آزاد نوجوانان مدیر تیم های ملی ارزنده جنابعالی تیم ملی کشتی آزاد هماهنگی کامل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حکم انتصاب یاسمن حیدری به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

استاندار بوشهر همچنین در حکم انتصاب لک به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس تاکید کرد: با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیأت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، اسماً لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

کد خبر 6083870

دیگر خبرها

  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد