Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس به علت شیوع ویروس کرونا امروز بدون تماشاگر برگزار می شود، به همین علت هواداران سپاهان جلوی هتل محل اقامت اعضای تیم سپاهان تجمع کردند تا مانع حرکت اتوبوس این تیم به ورزشگاه نقش جهان شوند. 

هواداران در مقابل هتل محل اقامت باشگاه سپاهان به تشویق قلعه‌نویی می پردازند و خواهان برگزار نشدن بازی این تیم برابر پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می گویند که این بازی باید با تماشاگر برگزار شود و باشگاه سپاهان نباید در این بازی حضور یابد. 

به هر حال هر لحظه به تعداد هواداران سپاهان در جلوی هتل محل اقامت سپاهانی ها افزوده می شود. 

بیشتر بخوانید: تابش: خواستار لغو بازی با پرسپولیس هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال هتل محل اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی درخشان‌ترین سال فوتبالی خود را در فصل بیست و یکم در پیراهن گل گهر پشت سر گذاشت. او که به عنوان بهترین پاسور لیگ گل‌های زیادی هم در سیرجان زد در تابستان آن فصل مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار داشت.

او سرانجام با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در سال اول سه جام داخلی را با سرخ‌ها بالای سر برد تا اتفاقی شگفت انگیز را تجربه کند‌.

صادقی که به خصوص در هفته‌های پایانی فصل پیش برای پرسپولیس موثر بود، قراردادش را یک فصل دیگر نیز تمدید کرد و امسال هم در پرسپولیس حضور داشت.

درخشان‌ترین بازی این فصل صادقی در بازی با استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی بود که با دبل او به پایان رسید. صادقی در تیم یحیی فیکس بود و جایگزینی هم نداشت و شاید این اتفاق باعث شده بود عملکردی نوسانی داشته باشد.

در نیم فصل دوم اما شرایط برای او با آمدن ارونوف و هماهنگی فوق العاده ستاره ازبک با مهدی ترابی کاملا تغییر کرده است‌. سعید صادقی این هفته‌ها کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و باتوجه به پیروزی‌های پرسپولیس تغییر در ترکیب این تیم بعید به نظر می‌رسد.

با این حال اوسمار ویرا در هربازی او را به عنوان یار تعویضی به زمین می‌فرستد و صادقی فرصت دارد به عنوان یار جانشین بدرخشد و بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم