Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:16:36 GMT

لیگ برتر فوتبال بانوان حرفه‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۳۲۶

لیگ برتر فوتبال بانوان حرفه‌ای نیست

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر با بیان این‌که امسال لیگ حرفه‌ای نداشتیم، گفت: استفاده از داوران کم‌تجربه و داورانی که تاکنون حتی در زمین چمن و لیگ یک نیز سوت نزده بودند، در کیفیت لیگ تاثیرگذار بود.

سمیه باشی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر آویسا خوزستان، اظهار کرد: ما آمده بودیم که در اهواز ببریم و یک پله صعود کنیم اما متاسفانه با توجه به این‌که چند بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت نداشتیم و دو بازیکن‌مان هم به دلیل فوت پدران‌شان همراه تیم نبودند، با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که بازیکنانم با تمام توان بازی کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان در نیمه اول خوب بازی کردند اما در ادامه با توجه به اینکه دست‌مان خالی بود و حتی نمی‌توانستیم بازیکن تعویض کنیم و تنها برای یک بار اقدام به تعویض بازیکن کردیم، شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر در پاسخ به این سوال که امسال داوری‌ها به چه صورت بوده است؟ گفت: متاسفانه شاهد داوری‌های خوبی نبودیم. ما قعر جدول هستیم و در بازی‌هایی می‌خواستیم خودمان را بالا بکشانیم اما پس از اعتراضی که داوران در نیم‌فصل داشتند و باعث شد داوران دیگری در لیگ به قضاوت بپردازند، از داوری متضرر شدیم.

وی افزود: به نظرم امسال لیگ حرفه‌ای نداشتیم و استفاده از داوران کم‌تجربه و داورانی که تاکنون حتی در زمین چمن و لیگ یک نیز سوت نزده بودند، در کیفیت لیگ تاثیرگذار بود. من فدراسیون را مقصر این کار می‌دانم.

باشی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم‌تان را در ادامه لیگ به چه صورت می‌بینید؟ گفت: دست‌مان خالی است، اما تا پایان مسابقات به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم و عقب نمی‌کشیم. می‌خواهیم قدمی را که برداشته‌ایم تا آخر دنبال کنیم.

به گزارش ایسنا، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان با وجود این‌که تیمش بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شده بود، حاضر به مصاحبه نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه