Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها از بازگشت دیاباته به ایران خوشحال هستند، اما نگرانی اصلی هواداران استقلال ابهامات زیاد درباره قرارداد مهاجم گلزن آنها است.
مصاحبه های متناقض مدیران استقلال درباره قرارداد شیخ دیاباته در این بین مزید بر علت شده است تا هواداران نگران این باشند که مبادا این مهاجم گل زن هم به سرنوشت تیام ، پاتوسی و … دچار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که شیخ دیاباته با یک هفته تاخیر به ایران برگشت و چند بازی استقلال را هم از دست داد، اما برخی از مدیران باشگاه طوری وانمود می‌کنند که انگار یک دیاباته جدید خریده‌اند و عملکرد خوبی در فصل نقل‌وانتقالات داشته‌اند.

از سوی دیگر، مدیران استقلال بار‌ها گفته بودند قرارداد دیاباته آخر فصل باید تمدید شود، اما ناگهان اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه گفت:

قرارداد شیخ دو ساله است و در پایان فصل نیاز به تمدید ندارد.

دیاباته،که هنوز مصدومیتش خوب نشده، احتمالا به بازی یکشنبه مقابل ذوب‌آهن اصفهان هم نمی‌رسد. قرارداد او طبق شنیده‌ها ۵۷۰ هزار دلار است، ولی به هرحال آخر فصل باید تمدید شود. همچنین فرهاد مجیدی از عملکرد دیاباته راضی است و طبعا او را برای فصل آینده هم می‌خواهد، اما معلوم نیست چرا خلیل‌زاده گفته او نیاز به تمدید ندارد.

استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فقط ارسلان مطهری و بودوروف را خرید که اولی با اصرار خودش آمد و دومی هم که تا امروز چیزی بیشتر از مدافعان ایرانی استقلال نشان نداده است. باید دید در پایان فصل ماجرای حضور دیاباته در استقلال همچون حکایت تکراری تیام ، پاتوسی و …  داستان‌های دیگری در دل خود دارد و ممکن است این مهاجم استثنایی هم به سرنوشت ستاره های فصل های پیش تر استقلال دچار شود و از این تیم جدا شود یا این مهاجم گلزن واقعا در فصل بعد هم استقلالی می‌ماند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال اخبار استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده خلیل زاده دیاباته شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد قرارداد یولیان ناگلزمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شده است. قرارداد او در حالی تمدید شده که صحبتی‌های مبنی بر اینکه او پس از یورو ۲۰۲۴ به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب خواهد شد در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

این مربی ۳۶ ساله در سپتامبر ۲۰۲۳ جایگزین هانسی فلیک شد و قراردادی کوتاه مدت تا پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال امضا کرد.

ناگلزمان سه بازی از شش بازی خود را به عنوان سرمربی تیم برنده شده از جمله پیروزی‌ها برابر فرانسه و هلند در ماه مارس. او اکنون پس از تابستان با یک قرارداد بلند مدت به کارش ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا