Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم هیات فوتبال بانوان البرز در ورزشگاه شریعتی کرج میزبان تیم شهرداری بم صدرنشین بود.

 در شرایطی که نماینده البرز با گل نیمه اول سارا قمی از حریف خود پیش افتاده بود در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند.

ساراقمی کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز در پایان این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دیدار حساسی بود گفت: تصور ما این بود که بتوانیم حداقل یک امتیاز رابگیریم، ولی نتیجه را به دلیل بی تجربه بودن بازیکنانمان از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم که تیم شهرداری بم چندین بازیکن ملی پوش دارد که حدود چهار سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند، ولی این تجربه در تیم هیات فوتبال البرز نبود.

بانوان البرزی در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، روز جمهه نهم اسفندماه میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

این تیم هم اکنون در مکان ششم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

برچسب‌ها البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی برزیلی خود بیشتر از هر زمانی به قهرمانی امیداور است.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند تا همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

پرسپولیس این روزها در بهترین فرم خود در یک سال اخیر دارد و همین موضوع باعث شده تا هواداران این تیم به تکرار قهرمانی این تیم در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر بیش از هر زمانی امیدوار باشند. قرمزها هفته‌های پایانی نیم فصل اول اگرچه در شرایط خوبی قرار نداشتند اما بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم و حضور اوسمار ویرا به عنوان مرد نخست نیمکت سرخ‌پوشان همه چیز به سود آنها تغییر کرد.

هرچند پرسپولیس در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک روی اشتباه بیرانوند شکست خورد اما این تیم بعد از این بازی در ۷ بازی از ۸ بازی خود موفق شد حریفان را شکست دهد و تنها در شهرآورد پایتخت آن هم برابر استقلال تهران رقیب سنتی خود به تساوی صفر - صفر رضایت داد.

پرسپولیس در ۹ بازی که اوسمار هدایت این تیم را بر عهده داشته است ۱۴ بار دروازه حریفان خود را باز کرده و تنها ۳ گل دریافت کرده است که همه‌ آنها به نوعی با اشتباه مستقیم دروازه‌بان به ثمر رسیده است و در ۷ بازی نیز موفق شده دروازه خود را برابر حریفان بسته نگه دارد. قرمزها با سرمربی برزیلی خود به طور میانگین در هر بازی ۲.۴۴ امتیاز کسب کرده است.

اوسمار و پرسپولیس با دو پیروزی حساس برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی که پیش بینی می‌شد یکی از این دو تیم از قرمزها امتیاز بگیرد حالا پیش از هر زمانی به تکرار قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر امیدوارتر شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم/برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار