Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس و دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته تعطیل اعلام شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی،  با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مورد اثبات شده‌ای از ویروس کرونا در استان شناسایی نشده است، اظهار داشت: تعدادی مراجعه‌کننده در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و از این افراد آزمایشاتی گرفته شده اما تاکنون ابتلای هیچ یک از این موارد به کرونا ویروس ثابت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شایعاتی در خصوص ابتلای به ویروس کرونا در استان در فضای مجازی منتشر شده که توصیه می‌شود مردم نسبت به این شایعات بی‌توجه باشند و اخبار صحیح را تنها از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

عباسی تصریح کرد: با این وجود بسیاری از دانشجویان و والدین دانش‌آموزان با توجه به نگرانی‌هایی که در این خصوص وجود دارد خواستار تعطیلی دانشگاه و مدارس بودند که برای اطمینان خاطر مردم، تصمیم بر تعطیلی این مراکز آموزشی گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین متولیان امر از صدور مجوز برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها خودداری کنند.

اعلام آمادگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برای کمک به مقابله با کرونانتیجه تست کرونای محسن هاشمی مشخص نشده استتوصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به "بیماران نادر" برای مقابله با کرونا

 

عباسی افزود: در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اماکن، سرویس‌های عمومی و اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: در پایان هفته با توجه به وضعیت استان چنانچه تصمیم جدیدی گرفته شود به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تجهیزات کافی و نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد، اظهار داشت: به گفته متخصصان ویروس کرونا بسیار ضعیف‌تر از آنفلوآنزا است از همین رو از مردم استان تقاضا می‌شود تا به دور از استرس و نگرانی و با رعایت بهداشت فردی مسئولان را در پیشگیری از شیوع این ویروس یاری دهند.

انتهای پیام/ز

R1549/P/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری