Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:52:06 GMT

باران و گرد و غبار دوشنبه میهمان خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۳۷۳

باران و گرد و غبار دوشنبه میهمان خوزستان

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد:روز دوشنبه کاهش دید افقی ناشی از گرد و غبار همرفتی و موقتی دربرخی ساعات در مناطق غرب و جنوب غرب، جنوب و مرکز خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز احتمال بارش پراکنده در مناطق شمال شرق و شرق خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق این استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی پدیده غالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز دوشنبه تا آخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار شدید باران و رعد وبرق، وزش باد شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خوزستان خواهد شد و بارش در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق خوزستان از شدت بالایی برخوردار است. 

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج و توفانی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با  ۲۶.۵ و دهدز با  ۶.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۵.۷ و حداقل ۱۳.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  هفته گذشته میزان بارندگی در گتوند ۴۴.۵، لالی ۴۱.۶،  ایذه ۳۶.۴، حسینیه اندیمشک ۳۷.۶، دهدز ۳۲.۲، مسجدسلیمان ۲۵.۵، دزفول ۲۳، شوشتر ۱۶.۵، رامهرمز ۸.۸، شوش ۱۳.۶، بهبهان ۷.۵، اهواز ۷.۱، بستان ۶.۹، کشاورزی اهواز ۶.۴،  امیدیه ۲.۴، شادگان ۱.۱، ماهشهر ۱.۲، هندیجان ۱.۱، آغاجاری ۲.۵و آبادان ۰.۰۱ میلیمترثبت شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان روز چهارشنبه گذشته در اخطاریه ای اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی در اواسط روز یکشنبه هفته آینده تا اواخر چهارشنبه شاهد رگبارو رعد و برق و بارش شدید و سیل آسا در حوضه‌های آبریز سدهای کرخه، دز ، کارون، مارون و مناطق شمالی، شمال شرقی و شرق خوزستان و بارش باران با شدت کمتر در بقیه مناطق این استان خواهیم بود.

برچسب‌ها بارش باران اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران اهواز سازمان هواشناسی بارش باران اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان