Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@17:06:32 GMT

نحوه صحیح پوشیدن و دورانداختن ماسک +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۴۱۵

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rOb خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دکتر شیرین فتحی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: امروزه مکمل ها، به ویژه مکمل‌های ورزشی مشتاقان فراوانی دارد، اما عده‌ای از مصرف کنندگان این گونه از محصولات تصور می‌کنند که  مکمل های ورزشی  عوارض جانبی نداشته و برای هر گروهی از افراد قابل مصرف است. این در حالی است که نه تنها تـجویـز مکمـل‌های ورزشی بهتر است از سوی متخصص پزشکی ورزشی صورت بگیرد، بلکه عرضه این محصولات تنها در داروخانه‌ها مجاز است.
باید قبل از مصرف هرگونه مکمل به نکات زیر توجه کنیم:
مکمل‌های موردنظر نباید بیش از میزان توصیه شده روزانه مصرف شود؛ رعایت این مساله به دلیل پیشگیری از بروز عوارض جانبی، حیاتی است.
مکمل‌ها باید همراه با رژیم غذایی مناسب مصرف شود؛ باید تاکید داشت که مکمل‌ها جایگزین یک رژیم غذایی متنوع نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود در این خصوص پس از دریافت یک برنامه تمرین، با داروساز و متخصص تغذیه مشورت شود.
در طول روز به میزان کافی آب نوشیده شود؛ یادآوری این نکته به ویژه در افرادی که مکمل‌هایی مانند پروتئین V یا کراتین مصرف می‌کنند، بسیار مهم است.
به بهترین زمان برای مصرف مکمل‌ها دقت شود. به طور مثال با وجود اینکه به علت افزایش حداکثری میزان جذب، مصرف مکمل آهن با معده خالی بهترین روش دریافت این مکمل است، اما به علت احتمال ایجاد ناراحتی‌های گوارشی توصیه می‌شود که آهن پس از مصرف غذا دریافت شود؛ چرا که جذب آهن در صورت مصرف همزمان با تخم مرغ و لبنیات کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.
باید از تداخلات احتمالی مکمل‌های مصرفی آگاهی پیدا کرد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از شروع هر مکمل جدید با داروساز/پزشک مشورت شودد.
باید مراقب فریب برخی سودجویان و برخی ادعا‌های غیر علمی بود؛ مکمل‌ها را باید از زنجیره رسمی دارویی کشور، یعنی داروخانه ها، تهیه کرد. مصرف مکمل‌های بدون اصالت سنجی و غیر معتبر علاوه بر نداشتن اثرات مطلوب درمانی می‌تواند اثرات مخربی بر سلامت ورزشکاران داشته باشند.
هرگونه عارضه دارویی نامطلوب باید به داروخانه محل تهیه مکمل گزارش شود؛ تا در صورت نیاز مکمل‌های جایگزین پیشنهاد داده شود. 

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد